grote sproejer?

Bimbo

Well-Known Member
ik heb een mt 5 met een 65 cc polini for race , indien ik op hoge toere ga begint ie te haperen alsof er geen benzine meer ontstoke wordt , de carbu is nog standaard , zou ik een grotere sproejer nodig hebbe zodat ie beter loopt en niet meer hapert?
Beantwoord zo rap mogelik aub ? Hoeveel kost een nieuwe sproejer ? en is dat moeilijk zelf te monteren?
 
Advertisement - register to remove this

Sproeiers zijn per stuk 50 euro en heel moeilijk te verkrijgen, met speciaal gereedschap, veel geduld en de juist expertise kan je ze er zelf wel in zetten.

Wat denk je zelf eigenlijk? Standaard carburateur gaat niet lekker.. dan iig GROTE sproeier.. liever grote carb halen en gewoon goed afstellen.. verder staat deze verkeerd, probeer het hier eens.
 
@ mostaboy : grapjas :p

bimbo je kan het beste een 17,5 of grotere carb halen met stnd carb rijd je zwaar klote... een sproeier kost hier 2 euro moet gewoon flotter loshalen en dan zie je in het midden een gouden schroefje die draai je met een - schroevendraaier los.. andere sproeier erin dichtdraaien de vlotterbak en gassen ... maar het beste is toch een grotere carb ... als je stnd 12mm hebt en je gaat dan met een 65cc rijden dan rijd je zwaar klote.. maja ..
 
Back
Top