grote dip 70cc piaggio

barrybutsers

#1 beunert
ik heb een piaggio typhoon uit 2005
en als ik optrek gaat hij heel erg vlot en na 2/3 seconden gaat hij suuper laag in de touren.
en na 5 seconden komt hij langzaam weer opgang, kan iemand mij helpen AUB.

setup:
70cc DR
19mm carb met sproeier 78
standaard luchtfilter
vario wat mischien niet eens voor piaggio is, (ik heb er een uit mijn vario bak gepakt en niet gekeken of dat de goeie is, er passen wel de rollen van een piaggio in dus ik dacht dat dat wel goed zat)
5.7g malossi rollen
standaard koppeling en pouli, met een witte malossi drukveer en gele trekveren van malossi.
gianelli reverse
 
Advertisement - register to remove this

Een willekeurige variateur pakken uit een vario bak waarvan je niet eens zeker weet of het voor jouw blok bestemd is.

Je snapt toch ook wel dat mensen hiermee niets kunnen?
 
ik heb een piaggio typhoon uit 2005
en als ik optrek gaat hij heel erg vlot en na 2/3 seconden gaat hij suuper laag in de touren.
en na 5 seconden komt hij langzaam weer opgang, kan iemand mij helpen AUB.

setup:
70cc DR
19mm carb met sproeier 78
standaard luchtfilter
vario wat mischien niet eens voor piaggio is, (ik heb er een uit mijn vario bak gepakt en niet gekeken of dat de goeie is, er passen wel de rollen van een piaggio in dus ik dacht dat dat wel goed zat)
5.7g malossi rollen
standaard koppeling en pouli, met een witte malossi drukveer en gele trekveren van malossi.
gianelli reverse
Probeer is een gele drukveer. Gele drukveer word veel gebruikt op 70dr dus. Probeer is geel Malossi drukveer en speel mer je rollen
 
ik bedoel te zeggen dat ik niet zeker weet of die vario voor piaggio is. en ik vraag of dat mischien de dip kan zijn.

Daar kan het zeker aan liggen. Er zijn tientallen verschillende Piaggio blokken. Dat de een op een Tyhoon past wil niet zeggen dat de ander ook op een Runner van x bouwjaar of wat dan ook past. Ik zou gewoon een variateur kopen waarvan je zeker weet dat het de juiste type is. Goedkoper methode is natuurlijk zoals Diether het zegt een ander kleur drukveer proberen maar je blijft dan nog steeds met de vraagteken of er wel de juiste vario in zit.
 
Back
Top