grote dip

hey
ik ben nu bezig met me runner af te stellen maar er blijft maar een dip in zitten
setup:
mhr team 50
dell orto 21
hpi
malossi vario/snaar
delta clutch
violet drukveer
etc etc
ik heb bijna alle rollen tussen 3.9 en 4.4 geprobeerd
zit nu op sproeier 95

als ik volgas wegtrek, dan gaat ie als een dolle en maakt ongeveer 12600 toeren, dat duurt misschien 50 meter en zaktie ineens terug naar zon 10000 toeren

wat zou dit kunnen zijn ?
ik denk misschien me poulies want die zijn nog standaard
ik hoor het wel !

alvast bedankt !
 
Advertisement - register to remove this

Naja, aan je poulies ghoeft het niet persee te liggen. Ken iemand die heeft 19pk, en die rijdt prima met std poulies.

Hebje je sproeiers na gekeken (bekijk eerst bougiekleur), misschien krijgt je cilinder teveel benzine bij de 12.600tpm.
 
ik rijd met evo 50 en vergelijkbare setup. ook ik heb een terugval in toeren bij ongeveer 40/50 km/h en ben van mening dat dit door de achterpoulies komt. ik krijg dit weekend overrange binne waarschijnlijk gaat het dan beter

wat voor uitlaat heb je trouwens?
 
derbas said:
neem een torque driver en weg is je dip ;)

gelul :|

ik heb vaker setups klaargemaakt en zelf ook evo50 setups gehad met std poelies , ligt puur aan de afstelling , en ook vaker gewoon met std drukveer ook nog , dus raad aub geen onnodige dingen aan :|
 
melf #50 said:
gelul :|

ik heb vaker setups klaargemaakt en zelf ook evo50 setups gehad met std poelies , ligt puur aan de afstelling , en ook vaker gewoon met std drukveer ook nog , dus raad aub geen onnodige dingen aan :|

wat raad jij dan voor afstelling aan???...
 
uhm , wat voor uitlaat :?

tja , ik reed met bijv. evo 50 op zipsp zelfs met std drukveer , vanalles is mogelijk..

en ik reed btw met std ontsteking etc.

tja , staat de ontsteking wel goed? en denk dat je zeker wel wat lichter in rollen moet
 
uitlaat is hebo racing 4 en ja ik weet het is niet de beste pijp op een 50 maar toch
ik reed eerst met een gele druk veer en witte delta trekveertjes, toen had ik hier geen last van
ik dacht dat die te slap waren, dus
uh onsteking staat op 3 mm dacht ik
ik denk dat ik dan miss btr weer terug er in kan zette
 
ik heb nu eerst de trekveren veranderd van blauw naar wit
toen duurde het al langer voor de dip terugkwam
toen heb ik de drukveer veranderd van paars naar geel

en toen was de dip ineens weg :eek:

bedankt voor alle tips en dergelijke
deze kan dicht
 
Back
Top