Grote "Laptop" Topic

MHR Aerox

Well-Known Member
Aangezien de gemakkelijkheid van de laptop wil ik mij binnenkort toch een laptop aanschaffen.
Ik heb al gekeken naar verschillende laptops maar wat is jullie mening hierover?
Het liefst van het merk acer, hp of fuijitsu siemens iemand ervaring met die merken? Voordelen? Nadelen?
Vind de acer aspire erg mooi en de hp vaio.
Brand los zal ik zeggen
Welke laptops hebben jullie zelf?
 
Advertisement - register to remove this

Dell, goede producten en nog betere service: Vorige week was het vinnetje (fan) van m'n zus haar laptop (Inspiron 6xxx ofzo) kapot. Bij aankoop hadden we 1 jaar garantie gekozen, hij is nu echter al 1.5 jaar oud. Dell kwam de laptop ophalen en binnen 4 dagen wassie weer gemaakt terug, zonder kosten! Verder nooit problemen gehad, ondanks zeer intensief gebruik.

edit: is er al niet een dergelijk topic?
 
RRtje said:
Dell, goede producten en nog betere service: Vorige week was het vinnetje (fan) van m'n zus haar laptop (Inspiron 6xxx ofzo) kapot. Bij aankoop hadden we 1 jaar garantie gekozen, hij is nu echter al 1.5 jaar oud. Dell kwam de laptop ophalen en binnen 4 dagen wassie weer gemaakt terug, zonder kosten! Verder nooit problemen gehad, ondanks zeer intensief gebruik.

edit: is er al niet een dergelijk topic?

nee al naar gezocht niks gevonden
 
Er is zeker al een topic :)
Maar volgens mij nog niet heerheen verhuist.

Ik heb zelf een Acer Aspire, alleen heb nu toch wel spijt dat ik voordat geld niet een betere desktop computer heb gekocht toen die tijd. Ik was nl. iets meer dan €1100,- en voor dat bedrag kun je toch al heel wat anders leuks halen.

Maar ja, ik moest en zal het hebben :+

Nu gebruik ik hem als "desktop"", hij staat op een stand met extern toestenbord en muis. Opzich bevalt het zo prima, maar wil binnenkort toch wel graag weer een normale desktop :).
 
vind het juist makkelijk een laptop ff op bed liggen met computer voor je, ff naar beneden laptop mee. Daarom wil ik graag laptop.
 
Klinkt inderdaad fijn, maar dat doe je even en daarna niet zo snel meer.
Laptop op bed is idd lekker, maar het typt voor geen meter en word echt VET warm (dekens/buik).
 
zelf heb ik de inspiron 6400 met een core duo 1.66 ghz cpu icm 1 gb aan ddr2 dual channel geheugen.

werkt zeer fijn:D

ik heb hem gekocht ivm me studie maar heel fijn dingetje ff op de bank internetten en ik kan hem goed op schoot houden, wordt niet heel warm
 
Ik heb een Acer Aspire 1660 15,4" laptop. Was ik toen der tijd ook 1600 euro voor kwijt. Ik had hem nodig voor school. Ik vind zelf een desktop ook fijner.
 
Back
Top