Groot probleem >?> bij gas geven gaat die uit :S

Sonic_Tuning

Well-Known Member
Hoi

ik heb net mijn Airsal T6 eronder gedraait.
nu wou ik hem starten maarja hij doet het op het begin wel en daarna gaat die uit :? .

( setup van de NU )
70cc Airsal T6
19mm sproeier 85 :? < sinds gister eronder. ( handshoke )
Yasuni R
4gram rollen origineele druk + trekveer.

d8 zelf dat ik hem zo kan inrijden. en daarna pas ga afstellen.
maarja tot mijn verbazing ging dit vandaag niet.

- Dus als ik gas geef gaat die uit. Als ik de shoke uit doe (dus naar beneden druk ) gaat die helemaal niet meer aan. Als ik aan de shoke trek (dus aan zet ) blijft die wel lopen. :? Ik heb alle standen van de stationair schroef geprobeert maar het luktte me niet.

-Waar aan kan mijn probleem liggen >? :? ( Ik d8 zelf aan een te groote sproeier :? )

alvast bedankt voor jullie reacties
 
Advertisement - register to remove this

met 100 zou ie toch al moeten draaien, mss niet perfect, maar ik denk dat het probleem niet bij de sproeier zit (als ie met een 100 echt niet wou draaien)

Ik reed (scooter is beetje kapot op de moment en exaams verhinderen mij van eraan te werken) met MHR Replica met een 19mm en sproeier 90 (was wel te klein moet ik zeggen, heb er dan ook niet echt veel mee gereden)

ik zou zeggen: draai heel je carbu + spruitstuk er even af en kijk is of de membraanplaatjes nog goed zijn.
 
Originally posted by Andatura
zucht, ben ik nou de enige die zegt dat choke omlaag aan is en omhoog uit? want je verhaal klopt anders niet dat met choke volges jou "aan" dat hij wel loopt maar sproeier dus te groot is?

:? als je gelijk hebt is mijn verhaal fout ja.
Effe iets duidelijker voor jullie :) >> Dus ik heb alle sproeiers geprobeert van 100 t/m 76 ik kreeg hem alleen te starten met sproeier 85! en alleen toen de shoke Omhoog stond ( dus volgens mij shoke aan :? ) bij sproeier 90 was de bougie klets nat. en bij sproeier 76 is die ook klets Nat.dus lijkt me toch dat ik een kleinere sproeier nodig heb.> of heb ik het mis :?
 
net weer 85 erin gedaan. Bougie opeens Nat ! .ging effekes aan de motor maar toen weer uit. bougie was nat. Wat is dat :? ? ik snap er niks meer van het ligt volgens mij niet aan de sproeier maar ergens anders aan :S. Toch de naald >?
 
Allee, was trouwens niet erg scherp vanochtend, indien het ding geen gesmede zuiger heeft is het sowieso wel handig:) maar anders is het natuurlijk ietwat overbodig.
 
een vriend van mij heeft een sonic en volgens mij als hij de choke "AAN" doet dan drukt die m omlaag.
als die gewoon "UIT" staat staat die bovenaan.

ik zou toch even kijken naar
1)membraan.
2)luchtschroef.
3)bougie.
4)de sproeiermaat.
 
Back
Top