This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

groeten uit irak

Chaaf dat je ons op de hoogte houdt vanaf daar

Kut dat die soldaat is omgekomen... Kick some iraki aersch (onee dat was niet de bedoeling zeker)
 
Ik ben blij dat mijn broer al terug is (korps mariniers), ik neem aan dat je ook @ Camp Smitty zit? Iig veel sterkte toegewenst, en kijk uit voor de 'kamelenspinnen' oid, daar had me broer het over
 

Je bent gewoon de lul als je iemand neermaait daar, echt typisch Nederlands weer, ik geloof dat me broer alleen terug mocht schieten als er op hun geschoten werdt, en ook alleen waarschuwingsschoten oid. Gaat iig nergens over, daarom is het gewoon echt erg als er een nederlander neer wordt geknald, want 'wij' zitten daar alleen maar om de vrede te bewaren, af en toe wat politiewerk verrichten, en wederopbouw van alles.

Dus ga nou niet lopen blaten mensen met 'je weet toch dat je dood kan gaan' want het is gewoon niet tof. Tuurlijk is het ook erg dat die Amerikanen worden neergeschoten, maar zij hanteren hele andere regels, en ze gedragen zich daar echt alsof ze de koning zijn. Me broer vertelde dat ze het iig niet met de Amerikanen konden vinden enzo, en dat die gewoon daar zijn om te vechten....
 
Misschien een lompe vraag, maar verdien je nou nog meer omdat je in een risicogebied zit ofzo?
 
ben ik het 100% mee eens, maar dan moet de bekrompen nederlandse regering niet op zijn achterste poten zijn als er wat irakezen neergeknald worden door nederlandse soldaten....
 
kerel.....wat denk jij nou dat er in een oorlog gebeurd...dat ze het lekker gaan uitpraten ....doe die oogkleppen toch eens af man .....

oorlog is dood en vederf, maar dat zie jij niet als jij met je luie reet voor de tv ziet ......en al die honderden irakezen die door amerikaanse bommen onschuldig zijn vermoord....dat doet je verder ook niet he ....maar ow jee als er een amerikaan dood gaat....of een nederlander....NOU dan zijn we allemaal helemaal in rep en roer.....hypocriet gebeuren
 

Jij denkt zeker ook dat de aarde nog plat is of niet?
 
Ons kabinet heeft oorspronkelijk alleen politieke steun aan de oorlog verleend, maar er niet mee ingestemd dat Nederlandse militairen daar zouden gaan vechten!
Toen het kabinet dacht dat de oorlog voorbij was ("mission accomplished" aldus Bush) is er een Nederlands detachement gestuurd wat als taak had vrede bewaren volgens mij.

De politieke steun is verleend op gronden die vals bleken (zgn massavernietigingswapens) en de situatie is totaal veranderd de afgelopen tijd. Verlenging zou dus een materiële contactbreuk zijn.
 
beter laten ze het die irakezen lekker zelf uitzoeken ofzo ze zijn er niet blij mee dat ze bevrijdt zijn dus kunnen ze allees toch ook zelf oplossen
 
Originally posted by wanksta1
beter laten ze het die irakezen lekker zelf uitzoeken ofzo ze zijn er niet blij mee dat ze bevrijdt zijn dus kunnen ze allees toch ook zelf oplossen

Precies...maar in de politiek denken ze er helaas anders over.
 
Weet je wat ze met hele midden oosten moeten doen. plat bommarderen. Het is daar toch alleen maar ellende. Drag strips neer leggen. En goedkope vliegreisen.
 

klopt ook niet gelemaal ....

ten eerste als je iemand kapot schiet en je hebt een goede reden bijvoorbeeld iemand die een rpg op je oto richt mag je hem duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is.....dan vormd die vent namelijk een gevaar voor jou of je groep

enneuh je weet tog dat je dood kan gaan is leuk maar ik ben me er ter dege van bewust dat als er een gast een ak leeg rateld mijn richting in dat het best eens fout kan gaan

moet weer gaan heb nog wat te doen

meer vragen ??? laat maar ko0men

latzor
 
Last edited:
Originally posted by Gomer_pyle
Weet je wat ze met hele midden oosten moeten doen. plat bommarderen. Het is daar toch alleen maar ellende. Drag strips neer leggen. En goedkope vliegreisen.

Belachelijke praat gewoon... ik woon nu in het middenoosten (dubai, Verenigde Arabishe Emiraten)... Het leven is hier heel normaal voor mij en veel verder geevolueerd dan laten we zeggen belgie of nederland ,in bepaalde landen in het middenoosten. Ik denk dan aan Qatar, Baharain , Verenigde Arabische Emiraten... Ik denk dat jij geen idee hebt van hoeveel geld er in deze landen zit... Geloof mij , mijn leventje hier is een pak meer luxe vol dan dat in Belgie. Ik merk hier niks van racisme, criminaliteit en corruptheid...

Uitspraken zoals jij ze dan geeft zijn dan gewoon belachelijk en is een duidelijk voorbeeld van overgeneralisatie...So cut the crap
!
 
Originally posted by Rastabasta
Waarom ben je dan verhuist als ik vragen mag?

Als ik me niet vergis heb ik een jaar geleden ooit eens iets gelezen over ze pa die erheen moest voor ze werk ofzo, correct me if I'm wrong
 
Originally posted by MinaVerti
Belachelijke praat gewoon... ik woon nu in het middenoosten (dubai, Verenigde Arabishe Emiraten

!


ghehe wat jij zegt heb ik gezien in koeweit denk ik
daar rijd elke middenklasser met een gmc suburban oid

een hele hoop auto's die hier rijden staan op het kenteken van dubai

eerlijk gevonden zeg maar
 
vraagje, hou denkt de meerderheid van de irakese bevolking daar nou over de "bezetters" en over jullie legermacht enzo, zijn ze vijandelijk of zijn ze juist opgelucht dat jullie er zijn?
 
de meerderheid is blij met onze aanwezigheid (90+%)

je hebt natuurlijk altijd mensen die het er niet eens mee zijn de helfd kijkt je niet aan en anderen lachen en groeten je tog sommige willen je wel wat doen en doen dan/proberen dat dan tog...

let wel wij zijn geen bezetters heh zo worden wij ook niet gezien door de bevolking, dat is bv voor de amerikanen wel anders....




ik sta bovenste rij 2 ventje

meer info ook te verkrijgen op

www.nldetirak.nl

spam ??

ff voor de duidelijkheid
dit is een rpg

 
Last edited: