This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Groen beeld na nieuwe video kaart

Ik heb het nou ook. Nu is het beeld grijs in WMP , en in Media Player Classic is get gewoon goed. Een of ander codec fout. Probeerde gister nieuwste Driver te downloaden voor me 7950GT , maar diegene die op de PC staat is nieuwer ofzo. 8P

ja.. Bij mij is het beeld van divx groen.. en in WMP is het helemaal geblokt in de verkeerde kleuren.. alsof de file beschadigd is ofzo..

heb ook de nieuwste drivers..

Echt vaag man. En mijn kaart is net terug van de leverancier ook... Lekker is dit. Kan die weer terug. ;(

Mja , heb foto gemaakt van wat ik zie , heb het bedrijf gebeld , me verhaal gedaan , en hun vroegen of ik Print Screen ervan kon maken , dit gaat nie met WMP nog met VLC Player. Dan maar met de mobiele telefoon , je moet het zie alsof je een film kijk is dichte mist op een meter afstand oid... ;

[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/Foto-0107.jpg[/IR]

Wow , ja mam... Dit is wel héel erg. Zou terug gaan naar de zaak waar je m vandaan heb. :X Vragen of ze er nieuwe Bios opzetten oid.

Ik heb ook een 'groen' probleem. Zette vanmorgen men pc op en alles slaagt groen uit :s , weet niet goed of jullie het kunnen zien op deze ss. Ligt het aan me videokaart of scherm ?

Ik zie niks wat groen uitgeslagen is ?

/ edit ; bedenk net , dit zie je niet op Print Screen. Wss. je scherm of kabel.

Weard shit , zette daarnet me pc op scherm werkt prima. Na 15 mins (slaapstand of hoe noemt dat) kwam ik terug en is ie terug groen :?

Probeer dit is.

Ga naar je mediaplayer, dan je tabblad extra, en dan Opties.

In het venster opties ga je naar het tabblad Prestaties en zet je je videoversnelling op geen.

Meestal werkt dit wel.

Probeer dit is.

Ga naar je mediaplayer, dan je tabblad extra, en dan Opties.

In het venster opties ga je naar het tabblad Prestaties en zet je je videoversnelling op geen.

Meestal werkt dit wel.

IK hou nu officieel van je!!!!!!!!