Grand Theft Auto IV

Je moet leren rijden :p
Als je beetje hebt ge-oefend moet het wel lukken,

Zit hier BTW de hele dag al te gamen met nog 5 buddy's erbij. INSANE gewoon.
en kan nie op multiplayer :( volgens mij de servers overbelast!

Nu ma ff kappe :p moet nog traine... haha
 
hier overal uitverkocht.... :(:(:(

hehe hier ook:(

Haha hier ook. :( Maar heb m wel. :W Was binnen 2 minuten uitverkocht in MediaMarkt afgelopen nacht. Om stipt 00:00 iedereen naar binnen sprinten , waaronder ik , sommige mensen pleurden op hun smoel. Mijn god. Zo vet om mee te maken. :p

Mja , gameplay met de controller was idd wennen. Nu is het gemakkelijk. OPzich wel chill zo. Camera had iets meer moven volgen , gelijk mee met de auto zeg maar , en its omhoog. Verder niet imo. En de loop-volg-camera is soms irritant. Zeker als je stuurt. Mja , moet er maar aan wennen. :+
 
zijn jullie trouwens echt al aan het missie spelen? ik heb wat opdrachtjes gedaan.. maar ben toch meer aan het rondlopen,rijden enzo..

kan je trouwens iemand vasthouden??
 
de mediamarkt in middelburg ging gister tussen 00:00 en 00:45 open voor gta4... kwam 5 min later binnen lopen was het palet al leeg :p stond 200 man aan de kassa te w8en 8P

heb vandaag paar missies gedaan en ff een wheelie geboekt op een scooter voor een achievement
 
Ik kon de mijne vandaag ophalen maar was niet in de gelegenheid, morgen dus maar ff kijken tussen het bieren door :D.

Zover ik nu gehoord heb maakt hij zn verwachtingen wel waar, dat klopt?
 
de mediamarkt in middelburg ging gister tussen 00:00 en 00:45 open voor gta4... kwam 5 min later binnen lopen was het palet al leeg :p stond 200 man aan de kassa te w8en 8P

heb vandaag paar missies gedaan en ff een wheelie geboekt op een scooter voor een achievement

Haha daar was ik dus. :W K stond helemaal vooraan. :D

Was er al rond 23:00. Stond er nog maar 5 man oid. Vet gesprint naar binnen. :p Ie-de-reen. Ik ga nu spelen , heeele dag. :D!
 
zijn jullie trouwens echt al aan het missie spelen? ik heb wat opdrachtjes gedaan.. maar ben toch meer aan het rondlopen,rijden enzo..

kan je trouwens iemand vasthouden??
ik heb een x aantal missies gedaan, maar ben tog veel aan het rondcrossen hoor :D

kan niet wachten tot ik de volledige stad door kan :D:D:D
 
Back
Top