Grand Theft Auto IV

Heb het spel sinds eergisteren maar wegens tijgebrek pas 10minutjes kunnen spelen :(

wat ik in die 10min heb gezien/gespeelt --> Lekker spel :D mooi gemaakt
Je krijgt eigelijk vrij snel al een chick in het spel :W

Dalijk maar weer verder spelen :p
 
+1 @ fullscreen preview!

*kan niet wachten tot PC Release*

Hier nog 1, maar aangezien Rockstar nogal vaag doet over een PC release zie ik het somber in, ze zullen waarschijnlijk wel moeten komen met een PC versie maar het zal dan een gepoorte kut versie worden denk! :(
 
Hier nog 1, maar aangezien Rockstar nogal vaag doet over een PC release zie ik het somber in, ze zullen waarschijnlijk wel moeten komen met een PC versie maar het zal dan een gepoorte kut versie worden denk! :(

Laatst een duitse gameshop gezien waar staat dat hij in november oid @ pc zou komen. Geen idee of het ook echt waar is.....
 
Heb em al sinds donderdag, game is wel dope.
Vooral (zoals vaker gezegt) het detail wat erin zit heb ik nog niet vaker in een game gezien. Grafisch is het op sommige momenten niet alles, maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de gta gameplay.
 
Heb net bevestiging gekrege dat ik hem krijg :)

Moet wel ophale, bij de lokale gameshop maja, lekker vroeg daar zijn en meteen halve dag gaan gamen.
 
Freerecordshop, bartsmit, intertoys, dixons, waarschijnlijk krijgen ze hem allemaal vanavond binnen en liggen ze morge in de schappen! 8)
 
ik had gedacht dat ze allemaal al wel op/gereserveerd zouden zijn maar kreeg net ff telefoontje terug dat er 100% cker 1 voor me klaar ligt :W:W

morgen 9 uur sta ik daar voor de deur iig :D
 
Back
Top