Grand Theft Auto IV

heb al granaten/molotovcocktails/pistool gevonden...

sommige mensen op straat hebben ook pistool, afmaken en dan kan je de pistool nemen.
 
Zit eraan te denken om toch een PS3/Xdoos te halen, gister bij Dennis ff gespeeld, echt te vet!

Zo'n game moet je dan weer op een console spelen, als hij ooit op de PC uit komt dan is het toch netzoals alle voorgaande delen een bagger poort met bagger besturing.
 
Daar heb je gelijk in, maar ik heb wel eens een x360 gekocht speciaal voor xdoos games, maar ws het na 2 weken zat:( misschien maar eens een ps3 proberen:D
 
Haha, als je wat verder bent komen dr ook scooters die rondrijden.

Niet heel goed gezien nog, maar lijkt beetje op een vespa geloof ik, en ze heten Faggio's XD


EDIT: Ja daar lijken ze meer op ja :P
 
Last edited:
wahahahhaha, net multiplayer gedaan :P echt te vet.. stond op nummer 2 met kills op de lijst.. te bruut gewoon...

zijn er ps3 spelers die eventuel samen eens een x wat willen spelen?
 
@ JohnnyP:
Hoe zit dat met die multiplayer?
Je moet bij je telefoon dan op multiplayer klikken toch?
Maar toen vond die bij mij niks.
 
na een tijdje krijg je meteen lijst, van de soort spelen die je wilt doen... dus er komt geen connenting enzo te staan... maar je moet wat verder in de spel zijn, volgens mij.. ik ben nu op 9%
 
wahahahhaha, net multiplayer gedaan :P echt te vet.. stond op nummer 2 met kills op de lijst.. te bruut gewoon...

zijn er ps3 spelers die eventuel samen eens een x wat willen spelen?

Ja. :D!

Vandaag tweede eiland vrijgespeeld. Te vette buurt die downtown geval. :P Alleen kan nog in geen een wolkenkrabber.. Helaas. ;(
 
Back
Top