Grand Theft Auto IV

godver ik word er gek van jullie nu moet ik dus echt verdomme een ps3 hebben:W

gister lcd gekocht dag 300 euro
vandaag toch maar even stiekem ps3 plus gta IV kope denks:D
 
als je een waypoint instelt in dure auto's hoor je dat, let maar op ;)

valt me op btw dat ALLE taxi's reggayton op hebben haha

Alle auto's. :* Althans , die lijn zowiezo , die stem weet k niet. Stomme ding uitgezet. Zwaar irri.

Kga straks nog ff online gamen , pass me je nick en ik invite je. :D Ik ben Bounkass.
 
Nee man das juist lachen, kan je zelf een zender kiezen :P

Ik zit nu in Spanje.. PS3 maar meegenomen zodat ik hier ook GTA kan doen :winner:

Echt een te bruut spel.. zitg nu op 16% ofzo en moet nuj van Dimitri moet ik Mr. Faustin neermaaien omdat ie gek is geworden }) maar is fakking moeilijke missie :P

En je moet Roman gewoon naar huis brengen als je met em hebt gedronken of naar strip club geweest of wat dan ook, je moet ze altijd thuis afzetten :+ en als je dronken bent, kan je beter een taxi je naar huis laten brengen :+ gewoon naast de weg staan, dan op L1 drukken als je taxi ziet rijden, naar de taxi toe en op driehoekje drukke...

Iemand al missie gehad dat je een politie auto moet jatten en dan moet inbreken op de politie computer?? }) Die is egt TE VET :winner:
 
omfg ik kan voor geen meter rijden in auto:D

beeld draait wel langzaam daarom kan je tegenmoetkomende autos niet zien dan moet je met andere draaiknop spelen om beeld te veranderen
irritant:+
 
OMFG tis 25 graden buiten en jullie gaan gamen:+
Heb hem sinds gister ook liggen, maar het kan me nog niet echt boeien:P, zit pas op 3 procent ofzo. Zal wel beter worden als ik wat verder ben mag ik hopen:P
 
mn batssletje is vermoord :'(

Net moest ik 2 keuzes maken tussen leven en dood naja heb ze allemaal maar kapot geschote ,niemand blijft leven bij mij :W

Zit nu over de 60 %
 
Back
Top