Grand Theft Auto IV

ik heb hem afgelopen dinsdag nacht afgehaald bij een spelwinkel in Gouda

het was GOED DRUK kan ik je zeggen,

ik en 2 vrienden waren daar om half 12 al en toen stonden er al 30 a 40 man voor ons, en naarmate het dichter bij 00:00 uur kwam werd het echt stervens druk, geloof dat er wel man of 200 nog achter ons stond..

afijn 12 uur, wij die winkel in trappe ongeveer 3 kwartier gewacht tot we eindelijk aan de beurt waren(duurder echt lang) 3 spellen afgehaalt(gepre-orderd anders kreeg je hem niet eens mee)

was om kwart voor 2 thuis en toen non-stop tot ongeveer 6 uur gespeeld:D

toen dacht ik laat ik maar eens gaan slapen, 12 uur weer wakker en gelijk weer verder gespeelt tot ongeveer 11 uur savonds(i know geen leven)



eerste indruk van het spel, wooow andere besturing:P verder kan je ook niet meer zo ontiegelijk hard de bochten door met autos, alles is VEEl realistisher gemaakt en er zijn echt zo VEEL details

ben nu @ 30% maar heb al 2 dagen niet meer gespeelt aangezien ik beetje last van me polsen kreeg en ik moest werken,

morge maar weer eens een game sessie houden


:D:D:D
 
Volgens mij heeft niemand hier last daarvan toch? Zelfs op tweakers zie ik weinig mensen die hierover beginnen, alleen mensen met de niet meer verkrijgbare 60GB PS3 versie.
 
Hij blijft uberbruut, vooral dat je zelf keuzes moet maken hoe je deals afhandeld, ook de navigatie die je de weg wijst @ dure auto's

Net met die Rowan naar een bar geweest, kwam je strontlazerus naar buiten, alles draaide enzo :D taxi genomen, maar erna wist ik niet meer wat ik moest doen, en die dude liep maar achter me aan, goed vervelend :D
 
Van de week is even bekijken bij een maatje op de 360 :W

Maar ik hoorde een vaag verhaal dat GTA nu al was gekraakt en dat je hem een tijd (20min lang) van internet kon plukken ofzo :?
 
Hij blijft uberbruut, vooral dat je zelf keuzes moet maken hoe je deals afhandeld, ook de navigatie die je de weg wijst @ dure auto's

Net met die Rowan naar een bar geweest, kwam je strontlazerus naar buiten, alles draaide enzo :D taxi genomen, maar erna wist ik niet meer wat ik moest doen, en die dude liep maar achter me aan, goed vervelend :D

wat moet je nou doen, ben met hem gaan eten, en toen wist ik het niet... heb maar een kogel door z'n kop gejaagd
 
wat moet je nou doen, ben met hem gaan eten, en toen wist ik het niet... heb maar een kogel door z'n kop gejaagd

OMFG hier nog 1 :D toen opeens 2 sterren politie... en toen heb ik de xbox uitgezet... ik ben gaan eten, naar de wapenzaak 8P naar de bar :D door de straten gelopen, i dunno :D:D
 
Volgens mij heeft niemand hier last daarvan toch? Zelfs op tweakers zie ik weinig mensen die hierover beginnen, alleen mensen met de niet meer verkrijgbare 60GB PS3 versie.

Leuk:+

Ik moet zeggen dat het vanmiddag 4x is voorgekomen voordat hij fatsoenlijk opstarte. 3keer bleef hij hangen bij loading en 1 keer kreeg ik beeld dat ik in huis was en hij deed niks meer. Al wou ik game beindigen via de PS toets startte heel dat kut ding opnieuw op (had me neefje ook last van en 60gb versie)

Kan hier nog wel mee leven zo lang hij het maar blijft doen:D heb hem hier ook goed op zijn donder gegeven :P
 
het komt voor op elke console , ik had het ook op mijne
Oplossing is je PSN account af te melden , dan kan je gewoon spelen

Er schijnt binnenkort een patch te verschijnen om dit probleem op te lossen
 
Volgens mij heeft niemand hier last daarvan toch? Zelfs op tweakers zie ik weinig mensen die hierover beginnen, alleen mensen met de niet meer verkrijgbare 60GB PS3 versie.

Heb er ook weinig tot geen last van. Heeft nog maar 1 keer vast gelopen. Bij het laden van het spel na dood te gaan. Shit happens.

nog mensen die online spelen ? @ gta IV ?

Jep. :D Invite me : Bounkass

Van de week is even bekijken bij een maatje op de 360 :W

Maar ik hoorde een vaag verhaal dat GTA nu al was gekraakt en dat je hem een tijd (20min lang) van internet kon plukken ofzo :?

Neuh is gewoon verkrijgbaar. :) Tot nu toe ( voor zover ik weet ) , alleen voor XBox 360. Heb m ook gedownload. Mócht k ooit XBox 360 halen. :+

Pfoe, eerst maar een xbox halen:P
Hoe lang duurt het eigelijk voordat die op de pc er is?

Lang. Heel lang. :+ Zeker een jaar. ;)

Hij blijft uberbruut, vooral dat je zelf keuzes moet maken hoe je deals afhandeld, ook de navigatie die je de weg wijst @ dure auto's

Net met die Rowan naar een bar geweest, kwam je strontlazerus naar buiten, alles draaide enzo :D taxi genomen, maar erna wist ik niet meer wat ik moest doen, en die dude liep maar achter me aan, goed vervelend :D

Ook de oudste roestbakken. ;)
 
heb hem sinds gisteren ook, tog maar voor de xbox gekocht, ze hadden hem gewoon nog liggen bij de music store in rotterdam, zeker een stuk of 30 en ook nog voor de ps3

tis echt weer een tof spel en weer erg verslavend, elke keer als ik met die michelle ga stappen ga ik gewoon naar de bar want dat dronken zijn is fucking grappig en die auto's zijn ook dik vooral die mix tussen een bmw e46 en 5 serie, de auto's komen echt heel dichtbij auto's uit het echte leven zeg maar.

licht het nou aan mij of is dit nou de eerste gta waar ze ook heel recente muziek draaien op de radio, denkt aan: Flashing Lights - Kanye West op Beat 102.7 want dat nummer is van ze laatste album

mja zo weer verder met spelen haha echt te vet
 
Juh dikke reggaeton op in de auto :W jwz :D zijn btw ook nieuwere nummers inderdaad. Wat ik echt tof vind is dat je naast je auto staat, je gewoon nog de muziek hoort!

en die navigatie van, hier naar links, 20m naar rechts enz, prachtig :W
 
Back
Top