Grand Theft Auto IV

heb je geen letters meer in beeld staan dan ?

bel ff wat andere lui op dan..

zijn vast wat dingen die je nog ff moet doen , bv bij Roman iets ofzo
 
Misschien ff wachten todat jij gebeld wordt door iemand ?

Yes ! Heb net 3de eiland vrijgespeeld. :D

Moest bij Packie een bank beroven. Moet je via gangetjes je weg vinden door de stad naar een metro trap zeg maar , via de metro station en metro station je een weg vinden naar boven , snel snel auto zoeken , de mannen naar huis brengen , en $250.000 rijker. :W

Zó vet.

Tijd om 3de eiland te gaan verkennen dan maar. :+
 
Ik heb dus gisteren speciaal een PS3 GTA Pack gekocht omdat ik hier zoveel enthousiaste reacties lees, en dacht dat het wel de moiete waard zou zijn.

Ik heb er nu een half uurtje op gespeeld en vind er eigenlijk niks aan :rolleyes:

Ligt het aan mij of zijn er meer mensen waarbij het tegenvalt ?
Of moet ik eerst wat missies doen voordat het een goed spel begint te worden ?
 
Gvd, net bij bartsmit geweest, was de laatste GTA pack net verkocht :| ..

Woensdag komen ze weer, maar dan ben ik er weer niet. Hoerekots..
 
Ik heb dus gisteren speciaal een PS3 GTA Pack gekocht omdat ik hier zoveel enthousiaste reacties lees, en dacht dat het wel de moiete waard zou zijn.

Ik heb er nu een half uurtje op gespeeld en vind er eigenlijk niks aan :rolleyes:

Ligt het aan mij of zijn er meer mensen waarbij het tegenvalt ?
Of moet ik eerst wat missies doen voordat het een goed spel begint te worden ?

Je koopt ff voor 440 euro een pack waarvan je nieteens weet of je het zelf wel tov vind? :D

Ik bied je 300 euro.. :D!
 
ik heb hem afgelopen dinsdag nacht afgehaald bij een spelwinkel in Gouda

het was GOED DRUK kan ik je zeggen,

ik en 2 vrienden waren daar om half 12 al en toen stonden er al 30 a 40 man voor ons, en naarmate het dichter bij 00:00 uur kwam werd het echt stervens druk, geloof dat er wel man of 200 nog achter ons stond..

afijn 12 uur, wij die winkel in trappe ongeveer 3 kwartier gewacht tot we eindelijk aan de beurt waren(duurder echt lang) 3 spellen afgehaalt(gepre-orderd anders kreeg je hem niet eens mee)

was om kwart voor 2 thuis en toen non-stop tot ongeveer 6 uur gespeeld:D

toen dacht ik laat ik maar eens gaan slapen, 12 uur weer wakker en gelijk weer verder gespeelt tot ongeveer 11 uur savonds(i know geen leven)



eerste indruk van het spel, wooow andere besturing:P verder kan je ook niet meer zo ontiegelijk hard de bochten door met autos, alles is VEEl realistisher gemaakt en er zijn echt zo VEEL details

ben nu @ 30% maar heb al 2 dagen niet meer gespeelt aangezien ik beetje last van me polsen kreeg en ik moest werken,

morge maar weer eens een game sessie houden
 
Back
Top