Gran Turismo 5

nou die nascar kan van mij echt de schijt krijgen, het lukt me gewoon niet, had bijna het ding met controller en al uit het raam geflikkerd.
mini nu wel 1e
mustang 1e
rx 2e
st 2e

nascar doe ik niet meer, wacht wel op de nieuwe events.
ga nu weer ff verder in a-spec

Nascar zuigt idd :P

Btw peepz bij de RX-7
Gewoon je wagen tunen tot de max regg. vermogen + gearbox upgraden.
Dan zorg je gewoon dat je je gearbox afstelt op een zodanige snelheid dat je NET je top bereikt. (dus niet in je begrenzer komt) + Je auto verlagen/verhogen helpt ook wel.
Dus gewoon kleine 100K inversteren om je auto te kopen + upgraden om 600K te winnen :D Nice toch,

Iemand tips voor de Ford ST challenge? Kom ma niet verder dan de 2e plek
 
Last edited:
Nog iemand intresse in een ruil met een Ferrari 330 p4?

Makkelijk voor die historische race, maar doe er nu niks meer mee :P

Ik zoek nog een peugeot 908 HDI, maar als je iets anders snels hebt laat het dan maar weten.
 
wil hem wel, heb alleen die peugot niet... wat zoek je nog meer, voor welke races?

Races ben ik ver klaar mee ( level 26). Moet alleen die formula gt nog doen, maar die auto heb ik al zoek alleen nog een keer de tijd en zin om hem uit te racen.

Ik zoek Le Mans achtige auto's ( audi, bmw, pescarolo, peugeot ed).
Of iets anders zeldzaams :P


Na level 24 begint de A-spec toch wel te vervelen, duurt zo ongelofelijk lang voordat je bij de level 30 bent voor de Redbull wagen challenge...
 
ik heb al een paar x geprobeerd om een race mod/aanpassing te doen, maar elke stat er dat me auto daar niet voor geschikt is. Weet iemand met welke wagen dat wel kan?
 
Races ben ik ver klaar mee ( level 26). Moet alleen die formula gt nog doen, maar die auto heb ik al zoek alleen nog een keer de tijd en zin om hem uit te racen.

Ik zoek Le Mans achtige auto's ( audi, bmw, pescarolo, peugeot ed).
Of iets anders zeldzaams :P


Na level 24 begint de A-spec toch wel te vervelen, duurt zo ongelofelijk lang voordat je bij de level 30 bent voor de Redbull wagen challenge...

Dat heb ik ook, speel eigenlijk ook vrijwel geen gt5 meer.
Speel nu blackops, alleen daar begin ik me ook vreselijk aan te ergeren omdat constant alles vastloopt.
@Tom.#86
Corvette zr1
lotus elise volgens mij...
 
Black ops zuigt ook hard op de PS3
10min wachten totdat je een game kan spelen. Als het niet langer is

Gisteren eindelijk de Nascar challenge gehaald op de nurburgring.
Meteen 1mill aan Cr. rijker :P + een levelup boost haha
 
Zijn weer nieuwe seizoensevents.

TTS 2de
GT06 1ste met 25 sec voorsprong, met gemak.

De rest nog niet gedaan. Beetje jammer dat het altijd met auto's is die ik niet heb.
 
What nah waar slaat dat nu weer op GT! :(
Leuk en aardig die seizoensevents maar waarom hebben ze in hemelsnaam de vereisten van je auto nu veranderd!
Onbeperkt tunen van je auto....

Bij de 2e seizoensevent had (nu niet meer) je nog deelname voorwaardes etc..
Dat maakte het nog leuk om ze te rijden en er echt voor te gaan!
 
Back
Top