Gran Turismo 5

Seasonal races inderdaad, voor die skyline race win je 100.000 xp en ik geloof een miljoen aan credits.

Ga in de kerstvakantie wel weer verder met GT5 denk ik, heb t nu zo'n beetje non stop gespeeld na de release ff laten staan kan geen kwaad.
 
Schijnt dat daar weinig aan is.. Ding is zo ziekelijk snel dat er weinig meer van racen terecht komt.. Ik bedoel rondje nordschleifde in 3:29.. gaat toch ergens over :+
 
gaat mij toch niet lukken... ik haat smalle banen, met 300+ pk is het geen doen voor mij.

Hehe, met de minolta op de nordschleife is wel dik :)

Maar op tsukuba of suzuka is er weinig aan... rondje indi (doe ik met de minolta 40 sec over) gaat met de x1 geloof ik al in 29 sec...
 
dan zit ie @ 1030 pk.

Hier inmiddels wel mooi lijstje met dikke bakken:
- Veyron @ 1244 pk
- Minolta @ 1030 pk
- Formula gt @ 949 pk
- ZR @ 915 pk
- Nascar bak @ 900 pk
- RS6 @ 800 pk
- GT LM race car @ 799 pk
- Special '62 @ 774 pk
- Cobra 427 @ 756 pk
- M3 GTR @ 687 pk
- Xanavi Nismo @ 669 pk
- Countach @ 628 pk
- Le mans Quatro @ 612 pk
- Carbon R (r34) @ 585 pk
- Calsonic skyline @ 534 pk
- GTR v-spec @ 500 pk
- Furia concept @ 493 pk

En nog een hoop klein grut :+
 
Die seasons race.. De laatste met een skyline is voor mijn tot nu toe onmogelijk! Iemand al gehaald? Welke auto?

nieuwe skyline gtr 07 bij dealer kopen... je krijgt hem getuned net op 498pk.. aangewicht kon je niet al teveel doen d8 ik.

verder suspension/en koppelingsplaten/vliegwiel..
 
nieuwe skyline gtr 07 bij dealer kopen... je krijgt hem getuned net op 498pk.. aangewicht kon je niet al teveel doen d8 ik.

verder suspension/en koppelingsplaten/vliegwiel..

Ik heb de gtr-09, andere banden, semi-race filter, en alle motorische dingen die je geen pk's opleveren erop schroeven, werkte voor mij prima!
 
En anders kan je dit altijd nog proberen..

Ik had zelf ook aardig moeite om de Season Event 5 te halen, maar met onderstaande NISSAN is het gelukt.
Wel de volgende upgrades erop zetten: All weight reductions, Full Cust. Transmission + Conplete drivetrain, Full Custom. LSD, Full Suspension. Géén power upgrades, behalve deze twee: Sports intake manifold en sports air filter.
Je moet idd als een gek rijden en de competitie aan de kant beuken in de bocht als deze in de weg rijden...
Hier de instellingen die ik gedaan heb:

NISSAN GT-R VSPEC ’09
Sport Soft banden, TCS: 2, SKID: Off, ABS; 4.
Aero Dynamics: 20
Gear Ratio: 260

Torque Distr. centre: 40 / 60
LSD
Initial torque 10 / 14
Acceleration sens. 26 / 28
Braking sens. 40 / 35

Ride Height -7 / -5Spring rate 13.8 / 13
Dampers, extension 3 / 2
Dampers, compression 7 / 6
Stabilizers 4 / 5
Camber 2.2 / 0.8
Toe -0.05 / 0.05

Brake balance Controller 7 / 3
 
Back
Top