Gran Turismo 3 / 4 / HD

Ben

Retired
Mensen die ze spelen ? Ik speel(de) GT4. 100.00% uitgepeeld en zonder cheats. :p

Op moment aan het wachten op GTHD. ZO mooi. :W

[ir]http://www.gran-turismo.com/jp/binary/images/376/p45a.jpg[/ir]

Eindelijk 1st person vieuw en Ferrari's en Lamborghini's en zo en motoren. :D

Me favouriete auto is de Tommy Kaira ZZII(J). Vol getuned en afgesteld. Rijdt heerijk. Trekt super en loopt goed hard. Traction = :W
 
Advertisement - register to remove this

[ir]http://www.ps3blog.net/wp-content/p46a.jpg[/ir]

Als ik die sceenshots zie, lijkt het me wel een f*cking vet spel!

Maar hij komt vooralsnog alleen op de ps3 toch?
 
Ik ben een week of 2 geleden weer begonnen met GT4, bij gebrek aan goede PS3 spellen :+

Ben op t moment lekker bezig met de nissan fairlady (924pk) :)
vooral t afstellen van de auto's is wel grappig. Binnekort endurance racen :W

GT HD heb ik ook, ziet er goed uit, maar GT HD is alleen een demo van GT5 he, een opgepoetste GT4 dacht ik.
 
Me favouriete auto is de Tommy Kaira ZZII(J).


hmm dit was inderdaad ook mijn favo auto :D
heb t spel ook helemaal aan gort gespeeld totdat men playstation erdoor naar de knoppe ging; seri :eek:

maar heb je wel lang over gedaan zeker 100% uitgespeeld.

trouwens, voor de GT series alleen koop me wel een playstation 3 ( en natuurlijk GTA ) :*
 
Dat is ook de reden dat ik ben overgestapt naar een X360 :) En tja voor GTA hoef ik het ook niet te doen, want die komt ook gewoon voor 360 uit. Sony heeft daar de plank een beetje mee misgeslagen door geen sterke titels bij de launch te hebben.
 
En nu een paar maand later, hebben ze nog steeds weinig nieuws...... Maargoed deze game ziet er wel super vet uit :D
 
Ja ddl, Hij komt idd alleen voor PS. Zo heeft die doos Forza. Zo hebben we allemaal wat. En ja , k heb er lang over gedaan... Vooral die 24uur races. :p

Tip : probeer eens te racen op nurneburgring ( zoiets ) zonder automaat versnellingsbak en zonder Driving Aids / Traction Control. Dan pas merk je dat het geen race spel is , maar écht een simulatie spel. :)

// edit : @ Extera : Nee , voor zover k weet is GTHD gewoon een demo van GTHD. En GTHD is niet een opgepoetste versie die van GT4. Zie je zo wel , als je dat spel eenmaal speelt en kent... Ik herken die baan niet / achtergrond. :)
 
Ik heb GT4 @PS2. :)

Vet spel, maar zijn er ook cheats oid zodat ik gewoon elke wagen heb ?:)
 
Nee is er niet.

zag gister trouwens dat in November GT 5 Prologue komt.

De mannen van Sony hebben de pers in Spanje
laten weten wanneer er nieuwe games uitkomen voor de Playstation 3, Playstation 2 en Playstation Portable. Één van de games die genoemd wordt is Gran Turismo 5 Prologue. De releasedatum voor deze game is gezet op 21 november, dus liefhebbers van de serie moeten wel nog even wachten, maar hebben alvast wat om reikhalzend naar uit te kijken. Ook voor de Playstation 2 komen nog steeds games uit. Zo komen er onder andere dit jaar nog welgeteld vier verschillende Singstar titels uit.
 
Vette sjit. Jammer , heb geen PS3. :p Heb 'm waarschijnlijk wel voor die tijd. :)

Maar, er zijn wel cheats. Niet dat je ze zelf moet invoeren oid , maar een Boot Disc. Dan heb je letterlijk 58739204872390483294238438492 Credits en dat al je tegestanders uit kan zetten enzo. Voor de rest heb je ook een funtie dat je alle races al gedaan heb ( geen beloningen ) , en dat die 5 sec. ( of 10 sec. ) penalties uit mzijn bij rallies.

Maar , speel het liever zo. Zelf schakelen , aids uit en met die penalties. :)

// edit :

Ik henb trouwens een nieuwe uitdaging gevonden voor me zelf in GT4. Driften. :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=n07C0huWCbI"]YouTube - gt4 drift[/ame]
 
Last edited:
Ja idd. Ik heb het van die site. Drift veel met standaard auto's of met auto's met 250 / 350 pk. Deze equip ik dan met economische banden. 0,0 grip en rijden Ok als je ook Ok rijdt. Vering instelling boeit me weinig. Ik schakel de driving aids uit , staan btw altijd uit , verlaag de auto helmaal en ik knal door de smalle bochtjes van de Nurenburg. :W Ik drift tevens ook met een zwarte Supra. 670pk en race banden. :+ Soms 870pk @ Qualifiying banden. :W
 
Ik zou toch maar eens beginnen met een standard auto. Bijv. een Nissan Silvia oid. Of een Toyota Sprinter Trueno ( AE86 ( geloof ik ) ). Die helemaal opvoeren tot het max. dan kom je uit op een kleine 280pk als ik het goed heb , stage 3 weight reduction , en voor de rest alles het beste. Flikker er een stel economische banden onder ( N2 ) , 100% verlagen ( verder niks aan doen ) , en knallen. :) Rijdt erg lekker imo. Oja , en aids uit enzelf schakelen. Zo leer je ECHT rijden met GT4. ;)
 
Ja ik zag wat filmpjes van GTHD @ MM. Focking mooi. Maar jammer van die blokjes als het beeld te scherp is. Maar dat ligt niet aan het spel / PS3 of ?
 
Gran Turismo 5: Prologue wordt Full-Game

Zoals de meeste van jullie weten komt Sony in november met Gran Turismo 5: Prologue voor de Playstation 3. Deze titel van Polyphony Digital zal ons warm moeten maken voor de volledige game, Gran Turismo 5, die hopelijk nog in 2008 in de winkelrekken zal liggen. Gran Turismo 5: Prologue zal in tegenstelling tot Gran Turismo HD, die eerder als demo op het PSN verscheen, wél volledig gebruik maken van de PS3 hardware.

In een interview met Gameinformer heeft Phil Harrison aangegeven dat Gran Turismo 5: Prologue een Full-Game gaat worden. Bij het horen van deze term ben ik geneigd te denken dat wij voor deze game zullen moeten betalen. Laten we hopen dat Sony de prijs van deze titel niet hoger stelt dan de prijs van uitgebreide PSN-games die liggen tussen de 7,99 euro en de 9,99 euro. De onlangs verschenen informatie in de Famitsu rechtvaardigt, in ieder geval voor mij, dat de game niet gratis zal zijn.

Zo zal Gran Turismo 5: Prologue 4 circuits bevatten waaronder waarschijnlijk 2 totaal nieuwe circuits in de Gran Turismo serie. Zoals bij iedere Gran Turismo kun je op deze circuits in 2 richtingen racen, normal en reverse. Op deze circuits zullen races plaatsvinden met maximaal 16 auto's(offline) en heb je keuze uit 40 auto's. Deze auto's kun je kopen met het geld dat je krijgt door races te winnen. Helaas zal het bij GT5 Prologue niet mogelijk zijn om deze auto's te tunen. Dit zal uiteraard wel het geval bij de volledige game, Gran Turismo 5.

Een compleet nieuwe feature is de cockpit view. Ik ben ontzettend blij dat deze feature eindelijk het licht ziet. Voor mij zorgt de cockpit view dan ook voor een veel grotere race ervaring. Daarnaast is het aanzicht van het dashboard van een Ferrari F430 natuurlijk niet verkeerd. Een leuk detail is dat de zijspiegels en de achteruitkijkspiegel daadwerkelijk reflecteren wat er achter je gebeurt. Ook verschillende tellers op het dashboard bewegen mee zoals het hoort.

Voor het eerst in de serie zal Gran Turismo 5: Prologue online gaan. Polyphony Digital lijkt het online gedeelte dan ook gelijk serieus te nemen. Zo kunnen online races, waarschijnlijk met 12 mensen tegelijk, gereden worden in servers mét voicechat mogelijkheid en in servers zonder voicechat. Gran Turismo 5: Prologue zal een eigen ruimte kijgen binnen Home. Het zal mogelijk zijn om vanuit het spel met 1 druk op de knop naar deze ruimte te gaan en andersom.

De laatste nieuwe feature is "My Page". Dit is het standaard menu wat zich aanpast aan de locatie waar jij je bevindt. Zo zal er, naast de normale menukeuzes, een kalender op de achtergrond te zien zijn waar komende races gemarkeerd staan, een wereldmap met een markering van jouw locatie, weerberichten van verschillende locaties in de wereld en een klok. Wanneer je de menukeuzes in dit My Page menu uitschakeld zie je een foto van jouw locatie met daarin je geselecteerde auto. Het is niet duidelijk van hoeveel verschillende locaties er foto's gemaakt zullen worden en of de speler dit nog kan customizen.

Zo te zien hebben Polyphony Digital en Sony grote plannen met GT5: Prologue. Deze game is voor mij dan ook een van de must-have titels voor 2007, ongeacht wat de prijs gaat worden voor deze PSN-titel.

Bron : http://games.blogo.nl/?comments/2007731_gran_turismo_5_prologue_wordt.html

Jammer dat de auto's niet tunebaar zijn in Prologue. Ben benieuwd. :)

Ik snap alleen een ding niet... Er komt een Prologue , GT5 en GTHD. Maar wat is nou het verschil tussen GT5 en -HD ? Alleen de beeld qualiteit ? Of is GT5 -HD.. ?
 
GT5 wordt de volledige game en die is (natuurlijk) in HD. GT-HD was een soort demo die je (gratis?) kon downloaden via de PS3. Er waren maar 2 banen en 4 auto's ofzo, en het was nog geen GT5 kwaliteit, maar je kon er alvast ff mee spelen
 
Back
Top