graffiti

enamer

Well-Known Member
ik doe nu dus al een heel tijdje aan graffiti (jaar of 5) maar ik vraag me eigenlijk af hoe de gemidelde mens over graff denkt ik heb het iede dat veel mensen dingen niet tegen me durven zeggen nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de meningen van buitenstaanders
ik doe vooral legale graffiti en doe niet aan tags enzow ik zouw hierover graag jullie mening horen of je het allemaal gewoon lelijk vind of dat je het wel kewl vind...
als je foto's wilt zien pm me maar ff
 
Advertisement - register to remove this

als je in een stad rondloopt zie ja vaak van die onzin zooi.. en wat je zegt tags en n00b graffitie..

maar ik heb toen wel eens plaatjes gezien van graffiti en dat was wel mooi...

maar het maakt meestal de omgeving lelijk..
 
ik vind het echt bruut, van die vette pieces dan he...... die tags vind ik maar gaar.....

maar die pieces zijn echt vet, echt knap als je dat kan...

(hier was trouwens al es topic over geweest)
 
pyrocharacters6.jpg

jazi1.jpg

delta068.JPG
mdf125061.jpg
nash%2Ccasroc.JPG


kijk zo kan het dus ook
 
Ik doe soms aan grafiti... pieces maken is nog moeilijk 4 me and my m8s... maar ut lukt al aardig.. Tags zuigen! Paar gasten hadden tags door onz plaatjuz gezet!
 
Originally posted by SoulDarkness
Ik doe soms aan grafiti... pieces maken is nog moeilijk 4 me and my m8s... maar ut lukt al aardig.. Tags zuigen! Paar gasten hadden tags door onz plaatjuz gezet!

dan zullen ze het niet mooi gevonden hebben... mischien was je over ze heen gegaan ofzow de graff cene is een hele vage cene trek je er maar niet al te veel van aan...
 
ja man, de graf scene spoort egt niet.Ruzie om een muur:S!
Beetje elkander lopen "crossen".
Bijna al me vrienden doen het nog of deden het.Paar zijn een paar keer gepakt en doen het daarom ook niet meer.
Maar egte vette mooie pieces verdienen respect,het is egt kunst.Af en toe lees ik weer een bombertje en daar ben je weer uren zoet mee:P

laters
 
Aantal vrienden van mij doen er ook aan, en ik respecteer het echt zwaar....sommige die ze zetten zijn zoo mooi, maar ze doen ook aan tags, en dat vind ik ech tnix... zatik met 2 van die gasten in een trein, ginge ze die hlemaal ondertekenen8P
 
Net apen die hun terrein afbakenen. Stelletje neadertalers. Tag mensen valle nneit onder grafitti zijn stelletje inspiratieloze bavianen.

De ECHTE mensen die dus daadwerkelijk talent hebben zie je veel te weinig. helaas.......
 
Originally posted by Alexander
Net apen die hun terrein afbakenen. Stelletje neadertalers. Tag mensen valle nneit onder grafitti zijn stelletje inspiratieloze bavianen.

De ECHTE mensen die dus daadwerkelijk talent hebben zie je veel te weinig. helaas.......

ik raad je aan om een keer in een hof (hall of fame) te gaan kijken ik zal dalijk wel wat adressen posten (een hof is een plek waar je legaal graff mag doen en waar je er dus gewoon ff goed de tijd voor kan nemen en waar dus een stuk mooier spul staat als langs het spoor)
 
Ik schrijf ook alweer een jaartje of 2 ofzo...

Nooit echt super-intensief ofzo hor(kheb vrienden die het 3 x per week doen! :))...doe het nu wel veel vaker dan eerst, puur omdat ik telkens meer gasten heb leren kennen die het ook doen! Kheb ook weleens treinen gedaan enzo....

Tis gewoon de kick....om een piece van je eigen te zien, helemaal alstie voorbij rijdt ;)

Enne mensen: als je begint ken je dus echt niet in 1x phatte pieces zetten met 3d enzo hor en al helemaal geen characters!
Het komt naar mate de tijd vordert....enne hoe meer je het doet hoe meer ervaring je opdoet natuurlijk!

Enne de gasten die die hele vette burners zetten, zijn 9 van de 10 keer al over de 20!(talenten uitgezonderd natuurlijk!) ken ze zelf van 30 jaar!

En about 'tags'.....als je naamsbekendheid wil krijgen, dan hoort dat er nou eenmaal bij! That's how the scene works! Zo goed als elke schrijver maakt tags of backjumps! (hele snelle vaak niet zo mooie piece vaak alleen de outline, puur weer 2 spread the word! :))

Tis verslavend en als je der eenmaal van heb geproefd })
 
Mja wat ik bedoel te zeggen is, dat je op straat te weinig mooi spul ziet. Alleen maar tags en rotzooi. Echt mooie muurschilderingen heb ik echt wel diep respect voor hoe die mensen daar mee bezig zijn. Alleen de tag prutsers verpesten het een beetje voor ze omdat ze over 1 kam worden geschoren....

r zijn zelfs bedrijven geweest die muren hebben laten doen door graffiti artists en als ej dat ziet ben je dus echt wel onder de indruk van die gasten. Het zijn echt artiesten in hun vak.
 
Originally posted by M/\RC!
Ik schrijf ook alweer een jaartje of 2 ofzo...

En about 'tags'.....als je naamsbekendheid wil krijgen, dan hoort dat er nou eenmaal bij! That's how the scene works! Zo goed als elke schrijver maakt tags of backjumps! (hele snelle vaak niet zo mooie piece vaak alleen de outline, puur weer 2 spread the word! :))

Tis verslavend en als je der eenmaal van heb geproefd })

sssssssssst wij doen aan graff alleen lagaal je weet toch:W
 
hier wandelt ook een goeie crew rond, die zijn van illegaal spuiten nu overgegaan op legaal spuiten. Versieren dus de binnenstad als er ergens steigers/hekken omheen zijn. bouwterreinen enzo. maken echt hele mooie dingen.

in et verleden werden er hier mensen in elkaar gerost (tot levensbedreigende situatie toe) omdat ze over een ander zn piece hadden gespoten (en dan niet middenin de piece, maar misschien 5cm aan ze zijkant ofzo)

zelf had ik er 1 in de WC in mn app. in groningen, die hebben we nu weggehaald (eroverheen geverfd) stond toch wat rommelig. Huisgenoot heeft wel 3 pieces op karton op zn kamer hangen, ingelijst en wel. die zijn wel mooi.... Cyberbabe stijl.
 
Back
Top