This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GPR power

ik probeer hem nu bij twins op de bank te krijgen weten we het gelijk, moet ie alleen NIKS aan zijn brommer doen.......
 
Inderdaad lekker vermogen ..zo zie je maar wateen vermogen er in de overbrenging van een scoot verloren gaat.. en niet in een kettingoverbrenging.. denk dat daar een deel van de oorzaak ligt van dit hoge vermogen.....en tevens een goede tuner neem ik aan wie heeft hem klaar gemaakt......:W
 
Last edited:
Schakels zijn wel broemend de laatste tijd...

Net vermogen... Allee wel een vage uitdraai zo met al die dipjes :s
 
erg knap, met zo'n kleine carb, bijna niet te geloven man...

weet iemand trouwens of de tapeinden van mini scoot op de zelfde plaatsen staan als bij aprillia RS?
 
ZO Whoaa!! Vette power!!

Probeer dat maar eens met een Honda Schakel neer te zetten!
Vriend van me heeft dit vermogen ook alleen dan met Honda + 125cc.
Nooit geweten dat die GPRetjes zo snel zijn.
 
Honda schakels kunnen ook veel vermogen halen met 50 en 70cc.

Zeker gezien het feit dat er geen vlinderpoortcilinders voor zijn, geen carterinlaat, de basis vh blok is 20 (!!!) jaar oud etc, etc.

Maar meer vermogen dan zo'n GPR wordt idd lastig.
 
Originally posted by No Fear Aerox
al die dipjes komen toch gewoon door het overschakelen, het zijn er namelijk 6. 6 versnellingen :O

wauw!!!! jij bent zeker de slimste thuis, wat ben jij een technisch genie zeg, wat een inzicht!!!!!!
jonge, als we jou en de voordeur toch niet hadden he..........
 
ivo, jij hebt mijn cilinder geprepped, die had 'maar' 16,3pk
maar mijn uitlaat was gewoon kut, met een goede pijp zoals jolly oid, had ik ook wel wat hoger gezeten, rond de 18 ofzow gok ik
 
Tja, je cilinder kan voor topermogen worden klaargemaakt in combi met olly sp en dan is het geen enkel probleem om over bovenstaande waardes heen gegaan (let wel: op de zelfde bank meten!!!).