This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GP Bikes demo (nieuwe motorrace sim)

Had het ff over SBK08 Vanavond wel is zoeken.

Als iemand voor dit spel een code eheft voor unlock dan graag PM

Mjah keys zijn niet in omloop en ik doe er ook niet aan mee. Dit spel wordt gemaakt door een stel liefhebbers/klein groepje mensen en die mogen best beloond worden voor hun werk. Maar ik koop m wel als de beta er is en het wat duidelijker wordt wat er allemaal inkomt.

Alpha3 is nu uit :W

edit;

Heb het gevoel dat je nu stuk scherper de bochten in kan (waardoor ik persoonlijk snellere tijden kan rijden)

Enkel is hij wel een stukje moeilijker geworden vind ik. En eindelijk geluid bij crashes en de rijder valt nu 'echter'.

Wat volgens mij ook nieuw is is de lengte van je swingarm enz instellen.

Je kan nu ook zelf naar voren of naar achter leunen Bij opties automatich rider lean uitvinken en het werkt

Last edited:
Ja dat merkte ik ook al dat je hem wat lekkerder de bocht ik kan leggen. Hij heeft veel minder de neiging de bocht uit te willen vliegen..

nou net ff geinstalleerd.. gister had ik die sbk08 geinstalleerd maar dat is echt kut..
vind deze wel leuk.. wel ff wennen aan besturing dus nu gewoon lappen.. zonet 55 sec gereden op dat demo circuit.. maar dat is nog maar een begin.

Zo te zien wat extra mogelijkheden bij de gearing, en de motor reageert idd anders. Heb wel veel moeite nu om dat ding recht te houden bij dat heuveltje, als je nu teveel gas geeft lig je gewoon plat Anyways heb er een 51,6 uit kunnen persen, van 't weekend weer ff proberen.

51,583 gereden net, wel wennen maar de laatste 2 bochten lijkt het alsof ik die sneller kan rijden dan in Alpha1.

Last edited:
51,262 gereden met nieuwste alpha versie. Heeft me wel wat moeite gekost.

Als ik T2 uit de volgende ronde had gehad dan had ik een 50,9xx
Alpha 3 is wel stukje lastiger geworden