Gouden tips voor aanraking met politie?

Status
Not open for further replies.

Jml5387

New Member
Ik woon in een dorp (met regelmatig politie) die naast utrecht ligt en ik ben van plan om een 125cc zip te gaan kopen en zelf allerlei aanpassingen te doen zoals een opvallende kleur en wraps te doen maar ben nog onzeker over de politie en zo en de achtervolgingen. hebben jullie misschien gouden tips?
 
Advertisement - register to remove this

Ik woon in een dorp (met regelmatig politie) die naast utrecht ligt en ik ben van plan om een 125cc zip te gaan kopen en zelf allerlei aanpassingen te doen zoals een opvallende kleur en wraps te doen maar ben nog onzeker over de politie en zo en de achtervolgingen. hebben jullie misschien gouden tips?
Opvallende kleuren pas doen als.er een motorplaat op zit. Als je nu al zorgen maakt over dit soort dingen eerst motorrijbewijs halen want dit is vragen om problemen
 
de achtervolgingen
Achtervolgingen? Dat gebeurd in zeer slechte Amerikaanse B-films.
Wanneer een NL agent je een stopteken geeft dan stop je toch gewoon?
------------------------------------------------------------------------------
Je vraagt om de Gouden Tip?
Zal je deze geven: gewoon aan de regels/wetgeving houden en dan hoef je nergens bang voor te zijn...
 
Volg gewoon de aanwijzingen op van de politie en accepteer de gevolgen van je acties als een volwassen vent. Topic gaat ook dicht want het forum is niet de juiste plek voor dit soort discussies. Prima opvoeren, maar accepteer de gevolgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top