gepakt gevolgen en tips

Kuit@NRG

200 pktjes
hallo ik ben dus net gepakt en moets op de rollerstank maar de meter ging dus dik over de 2 kw ik denk oh goeiemorgen dat is dus een duur geintje maar toen ging ie ook nog is zeiekn over een toelatingsnummer ofzo waar nog nooit iemand over gehoord heeft/had maarja.
voor alle twee de boetes moet ik dus voor komen etc gezeik :(
maar nou wou ik jullie vragen of iemand hier ervaring mee heeft en tips etc heeft voor me.:)
want ik zat te denken over te zeggen :
*ik heb geen eikeingsraport van de rollerbank gehad/gezien.
*de scooter had geen koeling
*waar zou het nummer moeten zitten dan

en nu wil ik nog meer van dit soort gegevens :) om er gewoon onder uit te komen
kan iemand me hier aan helpen ;)
 
Advertisement - register to remove this

nope kut das waar ik had foto's moeten nemen :(
ik heb gvd een fotocamera op me telefoon :(:(:(
dan had ik tenminste een poot om op te staan maar bedankt inne :)

ik heb trouwens wel een getuigen :)
 
Goedkeuringsnummer zit bij een NRG volgens mij onder de treeplank. Moet je daar ff je kappen weg schroeven... Is et een puch of piaggio? Geef ff volledige type en bouwjaar dan zoek ik et morgen ff voor je op...

Btw... In bewaar gaat je niet lukken. Ijkstickertje zit op de rollerbank zelf geplakt. Rapport laten ze je niet zien als je dr niet om vraagt. Als je dr naar vraagt moeten ze hem je wel kunnen laten zien..
 
ja dus daar ga i k om vragen als ik in die rechtzaal zit :p
maar het is een piaggio nrg mc2 uit volgens mij 1998
ja en dat ijk forumlier heb ik net gezien dus die tonen ze maar denk :)
 
Een 2kw+ boete hangt van meerdere dingen af. Hoe oud je bent, en hoe vaak je boete hebt gehad op rollerbank (2kw+)
Ik ben een paar maanden terug ook met mn sport70 op rollerbank geweest, ook 2kw+, maar ik ben 17, en et was mn eerste keer. Dus koste me slechts 113,- (en daar ben ik best wel blij mee opsig :)) 2e keer word het wel een stukje duurder.

Maar zoiezo, een boete van Officier duurt echt F#CKING lang, serieus, ik was in MEI gepakt ofso, en mn boete kwam in november pas binnen :X ik dacht al, die zijn het vergeten ofso :L dat moet je dus nooit gaan denken :p maar je hebt ruim de tijd om rustig te sparen dus ;)

Succes! Greeetz

Dick

/edit, bezwaar maken wil volgens mij niet, omdat je al 2kw+ bent, dus je bent zoiezo over het maximum heen, en dat kan nooit aan koeling oid liggen dat je in eens veel meer KW's hebt.
 
nee koeling is ook iest doms maar je kan er wel wat van maken bijv een rotte zuiger van iemand lenen/oid en dan zeggen dat het door hun komt ofzo :p

en ik ben ook 17 en is oko me eerste keer zowieso de eerste keer dat ik naar de rechter moet :):p
 
Kuit@NRG said:
ja dus daar ga i k om vragen als ik in die rechtzaal zit :p
maar het is een piaggio nrg mc2 uit volgens mij 1998
ja en dat ijk forumlier heb ik net gezien dus die tonen ze maar denk :)

Bij een mc3 zit ie of op een sticker in je helmbak OF onder de kappen van je treeplank. Mc2 niets over gevonden maar denk het zelfde.
 
oke kijk hier heb ik wat aan :p ik heb het ind vandaag ook op me werk gezien ik ga zondag erna kijken :)

maare dan het 2de nu moet ik dat uiteraard aan de wouten laten zien maar nu moet ik natuurlijk lopen naar het bureau om te laten zien endan zien ze ook dat ik 2kw had dan kan ik nooit meer in soest rondrijden :( omdat ze het dan weten pakken ze me steeds weer :(:p
 
RemcoV said:
Denks eens na? Een std uitlaat op een speed :X en trouwens dan heeft ie nog 2 kw ookal valt et niet op

Hij heeft 2 scooters vriend :+

Speed met std. pijp 8P maar de reden dat ze je meenemen naar bank, is vaak de uitlaat, als deze std is, komt het vaak wel goed :)

Maar kuitje, ga maar van E113,- uit :) zelfde gegevens als ik, eerste keer, ook 17, moet wel goed komen :p en ga gewoon door met hobbyen want 113 achteruit leggen is niet heel moeilijk dènks :p en opsig is een nieuw kleurtje geen gek idee :! gewoon puur voor juten, en malossi sport icm std pijp werk wel aardig :) heb het zelf ook (tijdelijk) onopvallend, en veel koppel :D

Nou succes :p

Dick
 
RemcoV said:
Denks eens na? Een std uitlaat op een speed :X en trouwens dan heeft ie nog 2 kw ookal valt et niet op

lezen is moeilijk blijkt maar weer :(


rijd ind erg vet die setup:)
maar ik ga nu weer em begrenzer in bouwen maar nu een goeie en netjes weggewerkt en verstopt ;)
 
Back
Top