Arthur.
Pro race member..
Gister kreeg ik een dagvaarding binnen van het arrondissementsparket.
Vorig jaar ben ik gepakt door de politie met mijn project scooter.
Deze had een een 70 cc cilinder dus was het een motor.
ik moet voor komen voor de volgende punten.
1.
Ik als bestuurder van een motorvoertuig (motorfiets) heb gereden op de openbare weg zonder dat aan hem door de daartoe bevoegde autoriteit een rijbewijs was afgegevenvoor de categorie van motorrijtuigen, waatoe dat motorrijtuig behoorde.
2.
Ik als bestuurder van een motorvoertuig (motorfiets) heb gereden op de openbare weg zonder dat aan de eigenaar en/of houder door de Dienst Wegverkeer voor dat voertuig een kenteken was opgegeven, immers was voor dat motorrijtuig in het geheel geen kenteken opgegeven.
5 september moet ik dus voorkomen.
Wat zijn nou dingen die ik wel en niet mag zeggen?
Alvast bedankt voor reactie...
Vorig jaar ben ik gepakt door de politie met mijn project scooter.
Deze had een een 70 cc cilinder dus was het een motor.
ik moet voor komen voor de volgende punten.
1.
Ik als bestuurder van een motorvoertuig (motorfiets) heb gereden op de openbare weg zonder dat aan hem door de daartoe bevoegde autoriteit een rijbewijs was afgegevenvoor de categorie van motorrijtuigen, waatoe dat motorrijtuig behoorde.
2.
Ik als bestuurder van een motorvoertuig (motorfiets) heb gereden op de openbare weg zonder dat aan de eigenaar en/of houder door de Dienst Wegverkeer voor dat voertuig een kenteken was opgegeven, immers was voor dat motorrijtuig in het geheel geen kenteken opgegeven.
5 september moet ik dus voorkomen.
Wat zijn nou dingen die ik wel en niet mag zeggen?
Alvast bedankt voor reactie...