met elec motortje hoeft nie persee, kan je gewoon met de hand er in draaien, ookal zien ze hem zitten makt nie uit, jij kan zeggen dat je met een prop er in rijd, meer is niet nodig het helpte mij welHstyles said:Ja je moet het ook bij je flens maken, en dan met een elek moterertje dat het erin draait
D-RS said:met elec motortje hoeft nie persee, KAN JE GEWOON MET DE HAND ER IN DRAAIEN, ookal zien ze hem zitten makt nie uit, jij kan zeggen dat je met een prop er in rijd, meer is niet nodig het helpte mij wel
hij mag er ook gewoon een stukje uit steken, da maak nie uitSlider*T* said:lekker warm![]()
Hstyles said:Ik heb mabey een ideetje. gebaseerd op prop in uitlaat. Geen id of iemand het wil proberen, anders doe je het eerst ff met gaare uitlaat. maar je moet gewoon iets regele een soort schroef die je in en uit je uitlaat ken draaien dmv elek motertje ofzo :S dan heb je gewoon een verstelbaare prob zeg maar..
Ypuh said:Dus als de vriend van mn zus binnen komt, ik ken dat hele joch niet, ik zie em voor een inbreker aan, sla het joch mors dood, zeg tegen police dat ik dacht het een inbreker was. Daar zou ik mee weg mogen komen volgens jou?
Nou klink ik ook weer een beetje te patserig maar het kan voorkomen
PS. Vriend van mn zus is tjill (H)
Hstyles said:Ik heb mabey een ideetje. gebaseerd op prop in uitlaat. Geen id of iemand het wil proberen, anders doe je het eerst ff met gaare uitlaat. maar je moet gewoon iets regele een soort schroef die je in en uit je uitlaat ken draaien dmv elek motertje ofzo :S dan heb je gewoon een verstelbaare prob zeg maar..
Gearox_911 said:Hmm héél goed idee eigenlijk, maar Hoe wil je dat onopvallend derin draaien?
En ook nog eens zonder je fikken te verbranden?. Electro motertje ofzo is miss een idee.
Niek said:en hoe wil je zorgen dat daar geen uitlaatgas door ontsnapt wat weer lijd tot vermogensverlies??? Wat overigens wel weer handig is voor de roller :+
mi© said:Een tip is, je achterband leeglaten lopen(voor een deel)
Maat van me ging er 0,3 kw zachter door.!