This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

Inne,

kan je mij dan ook toevoegen aan de lijst voor 8 Juni. Ik heb het eerder in het topic al vermeld en heb je dinsdag een PM gestuurd maar krijg er geen reactie op en zie dat ik nog niet in de lijst sta. Het lijkt me erg tof om aanwezig te zijn!

P.S. in het mailtje staat dat je je moet aanmelden, maar er staat niet bij hoe en waar je jezelf moet aanmelden

Grtz Daniël

En waar komt het lijstje met de stuntrijders? Ben wel benieuwd of ik nu wel mag mee doen of niet. Anders neem ik deze maand ook niet al te serieus meer om echt die hard bezig te gaan...

hey, ik zou op zaterdag ook kunnen met scooter, misschien heb ik al een uitnodiging gehad, maar niet ontvangen aangezien ik een nieuwe email adres heb.

groeten stefan.

hey, ik zou op zaterdag ook kunnen met scooter, misschien heb ik al een uitnodiging gehad, maar niet ontvangen aangezien ik een nieuwe email adres heb.

groeten stefan.

Als je een ander email adres hebt en het niet meld, hoe kunnen wij dan de mailing zenden x|

Geen echte??

Wat versta jij onder echte sprinters dan? En hoe noem jij de mensen die zich nu hebben ingeschreven?

Hap hap hap

Zo iets als zijn sonic bijvoorbeeld

De sonic van tom heeft dan wel geen kappen. Maar ziet er wel super netjes uit. Is dat niet een uitnodiging waard ?
Een echte lage lichte zwarte reezer :W