goede straat cilinder?

vondutch

Well-Known Member
hey,

Ik heb een mbk next met de volgende setup.

setup:
dellorto 17.5
snelle 50 dr
power 1 vario
power 1 krukas
technigas uitlaat
Ik haal hiermee een goede 80km/u.

Maar ik ben op zoek naar een andere 50cc cilinder. Maar ik gebruik mijn scooter dagelijks dus ben op zoek naar een goede snelle cilinder die lang meegaat.

grtzzz
 
Advertisement - register to remove this

Waarom wil je een andere 50cc cilinder? Ik zou gewoon voor een laag toerige DR70 oid gaan.

edit: Of eerst een fatsoenlijke uitlaat a la yasuni r of gianelli shot.
 
Waarom wil je een andere 50cc cilinder? Ik zou gewoon voor een laag toerige DR70 oid gaan.

edit: Of eerst een fatsoenlijke uitlaat a la yasuni r of gianelli shot.


Ik wil sneller.maar het moet een 50cc zijn.Ik mag geen 70 kopen van mijn vader.Laatste keer heb ik dit ook gezegd en begonnen mensen te zeggen het is toch jou brommer koop gwn een 70.Ik wil hier geen discusie over het moet 50CC zijn.En btw mijn vriend heeft ook een next en heeft een 19mm dellorto 70dr technigas uitlaat en ik ben sneller in snelheid.

grtzzzz
 
stop dan maar met zoeken want een snelle 50 gaat totaaaal niet lang mee ;)

en idd drop eerst eens een betere uitlaat. want echt beter als std cil is er niet. behalve die onder je kont weg slijten mja dat wil je niet.

dan moet je het anders doen ;) ik mag niet eens opvoeren maar rijd binne kort wel met een DR70.

dus gewoon kopen en plakken maar
 
Hij zegt toch dat het niet mag?
Std 50cc is goed slijtvast en ik rij ook met 50cc std,
en ik rij zeker een dikke 85 echte km,
en trek ook zeker lekker op.
Gianelli shot,powe 1 vario 17,5carb\

en idd stop er eerst een shot of yas r onder;)
 
probleem is ook dat er geen snelle 50cc cilinders bestaan , wel zijn er versies voor bijv. racegebruik , maar die zijn ook weinig tot niet sneller als er niet de juiste setup bij is , en bovendien heb je dan weer te maken met betrouwbaarheid..

ik snap btw het probleem niet van dat 50cc , als een 50cc net zo snel is als een 70cc , maar een 70cc geeft meer koppel , wat is dan het probleem van een 70cc?
 
Hij zegt toch dat het niet mag?
Std 50cc is goed slijtvast en ik rij ook met 50cc std,
en ik rij zeker een dikke 85 echte km,
en trek ook zeker lekker op.
Gianelli shot,powe 1 vario 17,5carb\

en idd stop er eerst een shot of yas r onder;)


hard rijden mag ook niet waarom doe jij dat dan wel? ;)

en er zijn al veel dingen gezegt dus meer kan hij niet. wat melf al zegt echte snelle 50 zijn er niet, alleen polini of malossi mja wat melf ook al zegt betrouwbaarheid.

dusja dan blijf je toch op je 50cc std cil zitten.

gooi er dan en shot onder stel dat lekker af dan ga je mooihard.

maar indd wat is het verschil tussen 90 met 50cc en 90 met 70?
 
idd, de kans dat je gepakt wordt op een 70cc is soms nog kleiner dan op een 50cctje... en strippen zullen ze alleen doen bij supersetups, kheb het nog nooit gehoord bij een straatscoot die net ff wat harder dan toegestaan ging (<100 km/h dus)
 
Back
Top