Gilera runner 70cc tips nodig

Zippert123

New Member
Hoi,
ik heb wat tips nodig voor me 70cc Runner setup, ik wil dat ie een snelle optrek krijgt en geen dip. Bij een koude start rijdt ie vloeiend en eenmaal warm krijgt ie tussen 50/60km een dip en bij de 70km komt ie vooruit.
Ik heb de rollen vervangen van 6 na 5.5

Top km is tussen 100/110

Setup:
- MHR 70cc
- PVL Ontsteking
- Malossi Blauw Drukveer
- 5.5 malossi rollen
- Dellorto 17.5 [std]
- Yasuni R
- 110 sproeier
Rest is std

Hoop dat jullie me kunnen helpen!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

MHR 70cc Replica (Twins nuenen gaf aan een hoogtoerige en een zuiger met 1 zuigerveer en een vlinder poort
Malossi Blauwe Drukveer
Nu dan 22mm carb van Dellorto met 125cc luchtfilter
5.5 gram rollen
110 sproeier
Yasuni c21
Post automatically merged:

Een malossi multivar wil ik ook gaan halen als dit helpt?
Lichtere rollen zoals brute force zei. En misschein een binnenrotor op marktplaats die is maar 5 tientjes duurder als een multivar nieuw…..
 
Multivar zal wel iets helpen maar denk dat de blauwe drukveer momenteel iets te veel van het goeie is. Probeer eens een paarse.
Rollen zou je nog kunnen mixxen met 6 en 5.5. En dan ff kijken wat je bougiekleur is na stukje gassen
 
Benzine en kvs dan is het je koppakking en dan zou ik ook ff kijken of je membraam niet lekt. Net hetzelfde met mn Ottopunto gehad, kwam litertje mengsmering uit mn pijp toen ik met mn 35mm aan het stoeien was. Maar dat was meer omdat de carb te schuin stond denk niet dat je daar met jou carb moeite mee hebt maar als het membraam niet goed sluit blijft de benzine dus ook doordruppelen je blok in
 
Back
Top