Gilera runner 70cc tips nodig

Zippert123

New Member
Hoi,
ik heb wat tips nodig voor me 70cc Runner setup, ik wil dat ie een snelle optrek krijgt en geen dip. Bij een koude start rijdt ie vloeiend en eenmaal warm krijgt ie tussen 50/60km een dip en bij de 70km komt ie vooruit.
Ik heb de rollen vervangen van 6 na 5.5

Top km is tussen 100/110

Setup:
- MHR 70cc
- PVL Ontsteking
- Malossi Blauw Drukveer
- 5.5 malossi rollen
- Dellorto 17.5 [std]
- Yasuni R
- 110 sproeier
Rest is std

Hoop dat jullie me kunnen helpen!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Heb je daar toevallig nog de link er van?
Post automatically merged:

Want heb er een gevonden maar tis een Malossi x dellorto 22mm met e chock van EAV Shop maar weet niet of die betrouwbaar is
 
Ja ... en Vacuum aansluiting.
Dat kan je zien op de Foto.
Standaard luchtfilter past er ook op , echter niet aan te raden , of gaten inboren , een Optie is een luchtfilter van een 180 CC .
Anders een Power Filter.
 
Ik heb degene gesproken waarvan ik de Clinder heb gekocht en is een hoogtoerige clinder, heb nu een hoogtoerige uitlaat alleen de carburateur moet nog vervangen worden.
De 22mm is uitverkocht bij josdijkman, is er nog een andere maat die ik kan gebruiken bij me setup met een E-Chock
Geen e choke jongennnn, is altijd gekut. Handchoke halen. Vind ik. Maar ik zou 24pwk doen…..
of 21pwk. Iig een pwk met vlakschuif en geen normale 21mm ofzl….
 
Je moet nog veel leren amigo, wat heeft een 24 pwk voor nut met een Yasuni R? En e choke is juist ideaal kost je nul moeite, trappen rijden
Ja liever moeite dsn dat gekloot. Als de zooi kapot is is hij niet aan te trappen. Loopt ie kut en denk je dat je heel de carb weer moet schoon maken veranderd er niks want de elektrische schoke bliift hangen

En over de yasuni r in zijn verhaal een paar Posts terug zeg hij dat hij nu wel een hoogtourige uitlaat heeft….. dus ik dacht als je dan toch nog een carb haalt kan je best een pwk halen.
Ik heb degene gesproken waarvan ik de Clinder heb gekocht en is een hoogtoerige clinder, heb nu een hoogtoerige uitlaat alleen de carburateur moet nog vervangen worden.
De 22mm is uitverkocht bij josdijkman, is er nog een andere maat die ik kan gebruiken bij me setup met een E-Chock
 
Kan iemand me vertellen wat dit is? Installatie ging goed maar krijg maar effe aan en daarna niet meer maar krijg niks gevonden over dit
Post automatically merged:

En welk begin sproeier is aan te raden?
 

Attachments

  • 16878022458436567491183338774899.jpg
    16878022458436567491183338774899.jpg
    127.7 KB · Views: 12
Last edited:
Waar je vinger zit ,is een blind gat ... heeft met Type / Fabricage te maken , als je aan de andere zijde kijkt , dus spiegelbeeld , zit de lucht /mengsel schroef .
Bij / voor Piaggio zit de lucht / mengselschroef aan de rechterzijde.
 
Vertel eerst eens : Welke MHR Cilinder je heb ... Er zijn er Diverse .....
Drukveer Polini Blauw ??? welke ... is een zooitje met die Polini opgave welke blauw welke is ... Beter Malossi op Kleur .
sorry Hoor ...
Bijv van een Replica 70 CC , met Ovale uitlaat poort , : ( een Tamme MHR Replica ) is :
4,3 gram Rollen , Malossi Paars of groen drukveer .
17,5 MM Dellorto met STD luchtfilter .
Het is zooooo , lastig om een kant en klaar antwoord / aftelling te geven .
 
MHR 70cc Replica (Twins nuenen gaf aan een hoogtoerige en een zuiger met 1 zuigerveer en een vlinder poort
Malossi Blauwe Drukveer
Nu dan 22mm carb van Dellorto met 125cc luchtfilter
5.5 gram rollen
110 sproeier
Yasuni c21
Post automatically merged:

Een malossi multivar wil ik ook gaan halen als dit helpt?
 
Back
Top