Geen e choke jongennnn, is altijd gekut. Handchoke halen. Vind ik. Maar ik zou 24pwk doen…..Ik heb degene gesproken waarvan ik de Clinder heb gekocht en is een hoogtoerige clinder, heb nu een hoogtoerige uitlaat alleen de carburateur moet nog vervangen worden.
De 22mm is uitverkocht bij josdijkman, is er nog een andere maat die ik kan gebruiken bij me setup met een E-Chock
Je moet nog veel leren amigo, wat heeft een 24 pwk voor nut met een Yasuni R? En e choke is juist ideaal kost je nul moeite, trappen rijdenGeen e choke jongennnn, is altijd gekut. Handchoke halen. Vind ik. Maar ik zou 24pwk doen…..
of 21pwk. Iig een pwk met vlakschuif en geen normale 21mm ofzl….
Ja liever moeite dsn dat gekloot. Als de zooi kapot is is hij niet aan te trappen. Loopt ie kut en denk je dat je heel de carb weer moet schoon maken veranderd er niks want de elektrische schoke bliift hangenJe moet nog veel leren amigo, wat heeft een 24 pwk voor nut met een Yasuni R? En e choke is juist ideaal kost je nul moeite, trappen rijden
Ik heb degene gesproken waarvan ik de Clinder heb gekocht en is een hoogtoerige clinder, heb nu een hoogtoerige uitlaat alleen de carburateur moet nog vervangen worden.
De 22mm is uitverkocht bij josdijkman, is er nog een andere maat die ik kan gebruiken bij me setup met een E-Chock
Goed bezig. Zal wel goedkome dat afstellen dsn bog en die dip verhelpenHeb nu een C21 gehaald en gisteren de dellorto 22mm besteld