maxo
Well-Known Member
Goedenavond,
Ik heb onlangs mijn AM gehaald en heb een gilera runner dark dream 2005.
Heb hem een keer weg gebracht voor een beurt/afstelling en toen bleek dat de tankvlotter en carb moesten worden vervangen. Er is toen een nieuwe koppeling op gezet en drukveer, v-snaar, rollen, alles ontgrensd, membraan, trekveren, nieuw inlaatspruitstuk en klein grut als vertandingolie, sproeiers, uitlaatpakking.
nu heb ik er een tijd op gereden en merk ik dat er een hoop koelvloeistof uit de dop lekt, heb een beetje rondgespeurd, en blijkbaar kan het evt een koppakking zijn van de cilinder. Maar het kan ook gewoon een versleten reservoirdop zijn.
(zie afbeelding)
kan ik hier aan uitmaken dat ik gewoon een nieuw doppie moet halen?
Heeft een van jullie suggesties om meer pit uit t blokje te halen zonder al te grote dingen te doen?
mvg
Ik heb onlangs mijn AM gehaald en heb een gilera runner dark dream 2005.
Heb hem een keer weg gebracht voor een beurt/afstelling en toen bleek dat de tankvlotter en carb moesten worden vervangen. Er is toen een nieuwe koppeling op gezet en drukveer, v-snaar, rollen, alles ontgrensd, membraan, trekveren, nieuw inlaatspruitstuk en klein grut als vertandingolie, sproeiers, uitlaatpakking.
nu heb ik er een tijd op gereden en merk ik dat er een hoop koelvloeistof uit de dop lekt, heb een beetje rondgespeurd, en blijkbaar kan het evt een koppakking zijn van de cilinder. Maar het kan ook gewoon een versleten reservoirdop zijn.
(zie afbeelding)
kan ik hier aan uitmaken dat ik gewoon een nieuw doppie moet halen?
Heeft een van jullie suggesties om meer pit uit t blokje te halen zonder al te grote dingen te doen?
mvg