Blijebakkes

New Member
Beste forum leden,

ik ben al ruim anderhalf dag het complete internet aan het afstruinen naar een fatsoenlijk afleesbaar elektrisch schema voor mijn runner rst uit 2005. Ergens in de kabelboom wordt namelijk na wat meten de plus onderbroken.

om veel moeite en tijd te besparen is een elektrisch schema ontzettend handig, maar zoals velen waarschijnlijk hebben we bij aanschaf geen handleidingboekje erbij gekregen. Nu ben ik opzoek naar de juiste persoon die heel toevallig wel zo’n boekje heeft of heel toevallig ooit zelf een tekening heeft gemaakt hiervan.
Ook zijn tips en of linkjes naar een duidelijk elektrisch schema waar lijnen goed te volgen zijn erg welkom.

hieronder een linkje naar de handleiding met enigszins maar toch net niet goed afleesbare handleiding die ik vooral veel tegenkom op het internet ( dus heb niet veel aan dezelfde handleiding door onduidelijkheid ). (Betreft pagina 44)



 
Advertisement - register to remove this

Die van een runner rst heb ik niet.
Die van een NRG power wel. Ik denk dat deze zo goed als hetzelfde zijn. Ze gebruiken hetzelfde blok, ontsteking, verlichting enz.

Dit schema kan je op het forum vinden
 
Back
Top