gilardoni vs due plus

Advertisement - register to remove this

aerox-driver said:
Eerder in deze thread werd gezegd dat ik beter een hebo manston replica kan gaan zoeken in verband met de tuningsmogelijkheden van de vlinderpoort....
Is dat waar??? anders zoek ik gewoon verder!

een ng heeft een vlinderpoort ja, maar waar wil je je scooter nou voor gebruiken ?? meetings of dagelijks ?

ik heb me laten wijsmaken dat een NG een Zeeer korte levensduur heeft ... dus ik weet niet of dat wel handig is dan :rolleyes:
 
DarkSaiyan said:
een ng heeft een vlinderpoort ja, maar waar wil je je scooter nou voor gebruiken ?? meetings of dagelijks ?

ik heb me laten wijsmaken dat een NG een Zeeer korte levensduur heeft ... dus ik weet niet of dat wel handig is dan :rolleyes:

Alleen voor meetings denk ik... en af en toe over de maasvlakte scheuren ofzo.
 
DarkSaiyan said:
een ng heeft een vlinderpoort ja, maar waar wil je je scooter nou voor gebruiken ?? meetings of dagelijks ?

ik heb me laten wijsmaken dat een NG een Zeeer korte levensduur heeft ... dus ik weet niet of dat wel handig is dan :rolleyes:

Volgens mij laat jij je heel veel wijs maken, tenminste dat idee heb ik...
Jij brengt veel te veel dingen naar buiten die niet waar zijn.

Ng is een alu cilindertje, de slijtage zal over het algemeen wel wat hoger liggen dan een due+ ofzo...
Hij draait meer toeren dus zal de slijtage ook wel wat hoger zijn.
Maar als je er gewoon normaal mee omgaat, warm draaien goed smeren, dan gaat hij echt wel een tijd mee.

En als je hem alleen voor meetings gebruik en af en toe een keer testen ofzo, rijd je er zeker wel 2 seizoenen mee...
 
DarkSaiyan said:
wat ben jij een toch grapjas !!!

dacht je echt dat een due+ een vlinderpoort heeft !?
zoiets kan je toch echt niet per ongeluk zeggen, dit zegt al genoeg hoe waardevol jou advies kan zijn :D
Mn broer zat op mijn account te klooien, dus wat hierboven stond vergeet dat dus maar... :@
 
Ronnie_NRG said:
Volgens mij laat jij je heel veel wijs maken, tenminste dat idee heb ik...
Jij brengt veel te veel dingen naar buiten die niet waar zijn.

Ng is een alu cilindertje, de slijtage zal over het algemeen wel wat hoger liggen dan een due+ ofzo...
Hij draait meer toeren dus zal de slijtage ook wel wat hoger zijn.
Maar als je er gewoon normaal mee omgaat, warm draaien goed smeren, dan gaat hij echt wel een tijd mee.

En als je hem alleen voor meetings gebruik en af en toe een keer testen ofzo, rijd je er zeker wel 2 seizoenen mee...

ik doelde hiermee op een NG tuned, standaard is de NG slomer als de gilardoni en de TS wil zijn cilinder tunen...

ga me niet wijsmaken dat de ng getuned lang meegaat :rolleyes:
 
DarkSaiyan said:
ik doelde hiermee op een NG tuned, standaard is de NG slomer als de gilardoni en de TS wil zijn cilinder tunen...

ga me niet wijsmaken dat de ng getuned lang meegaat :rolleyes:

En wat is dan 'getuned'?
Dat kan zoals zo vaak gezegd 100 dingen betekenen (onder andere ook verhoging van de houdbaarheid).
 
DarkSaiyan said:
ik doelde hiermee op een NG tuned, standaard is de NG slomer als de gilardoni en de TS wil zijn cilinder tunen...

ga me niet wijsmaken dat de ng getuned lang meegaat :rolleyes:

Met tunen wordt er ook vaker naar de afwerking gekeken. Bijvoorbeeld bij de sobw wordt niet alleen gekeken naar prestatie, maar ook naar betrouwbaarheid.

En hoezo gaat een tuned NG niet lang mee?
Je bent echt vage shit aan het lullen...

Zoiets moet je onderhouden;)
 
Back
Top