Gilardoni of Due plus

bas1980

RsB member
Ik heb dus aangenomen dat shot toch eigenlijk wel de beste keuze is voor de due plus.
Maar hoe zit ut dan met een Gilardoni, is nog goedkoper ook.
En welke zalder winnen met optrekken tot de 100 @ autoteller bijv.
Ik wil dus gebruik gaan maken van ongeveer deze setup:

-due of gilar
-21mm carb
-polini vario
-polini 2g
-bijv een shot uitlaat

Ik wil dus wel cekers hard optrekken wheely moet geen problems zijn top 110 autoteller hard zat maar moeten beide cilinder halen.
Maar welke zou een van jullie kiezen en waarom?>

Please geef effe wat tips en liefste ervaringen dan kan ik een van deze beide kopen!

Advertisement - register to remove this

Ten eerste is ene duo plus een giet ijzer, een gilardoni is van alu dat is al beter. Maar je krijgt waarscheinlijk toch een beter koppel met die duo plus maar je top zou hoger liggen met die gilardoni.

ik zou voor de gilardoni gaan....die heb ik zelf ook gehad en liep nogal leuk voor het geld...had alleen spoelers bijgewerkt...
icm een 17,5mm do en een bidalot s2 uitlaat ging het ongeveer 105 op een teller van een politie mercedes :D

(geen bekeuring gehad ervoor dus het was mooi)

Originally posted by tenbrey
haha ja leuk hoor die search al 1000keer geporbeerd, ik wil graag ervaringen horen van mensen, en GEEN GEZIEK GRAAG!
VRAAG IK TOCH OOK NIE OM!!

Sjaak, er zijn al tig topics over due plus en over de gila ook wel. Mja, untuned zal de due plus misschien net ietsje sneller zijn, en de gila zal tuned meer potentie hebben...

Originally posted by tenbrey
Wat nou je moet je bek houden nu.
Kbied toch exuces aan en reden waarom ik topic aanmaak.
EERST LEZEN AAP!!!!!!!!!!!

hmmm zou je a.u.b even normaal willen doen tegen hilly, hij heeft gewoon gelijk..

maar om ontopic te gaan, ik zou voor de gilardoni gaan, een leuke alu cilinder,

Back