Gilardoni evg afstellen

Royal D

Well-Known Member
Oi ff me setup

Gilardoni
21mm
mhr2000
delta
shot

Weet iemand hoeveel gram rolletjes ik moet hebben?? ik dacht zelf aan 4 a5 gram drukveer malossi geel..? sproeier rond 90.

wat denken jullie?

kan ik met stnd luchtfilter rijden of powerfilter?? en kan ik me orginele naaldlager gebruiken of toch maar een evo oid??

alvast bedankt :D

Advertisement - register to remove this

Ik zie toch dat veel mensen aanraden om een andere as te nemen. Er komt wel een andere as maar nu voorlopig nog niet...

ik heb nu gele drukveer 4.4 grams rollen en 90 sproeier @ stnd luchtfilter straks even kijken wat hij doet ik post welweer als ik meer weer.. Ik rij met olietankje tts olie en gooi wat olie in me tank halfvol syn is dit goeie mengsmering ???

Royal D said:
oke dan koop ik nog wel xtra olie maar ik wil dus met olietankje rijden dat gaat dan wel qua smering??

Als k jou was zou ik niet rijden met je Std, oliepomp ( olie toevoer )
als je olie toevoer verstopt raakt , krijgt je cilinder en overige setup geen perfecte smering meer en heb je kans dat je spul de soep in draaid...
Mocht je toch willen rijden met je oliepomp dan zal 'k zkr na iedere tankbeurt olie in je benzinetank gooien.. wat je zkr niet mag vergeten dan...
Tjah een race krukas is opzich wel beter maar na mijn ogen een beetje overbodig maar goed dat moet je zelf weten...

Zit wel wat verschil in maargoed ik heb nu een ander probleem.. hij wilt namelijk niet starten me topic staat in quickforum als jullie eens een kijkje willen nemen :$

thnx voor de reply's hier (Y)

Back