Yamaha Jog
Well-Known Member
Goeindag!
Sorry voor het zoveelste "vs" topic, maar ik zit echt verschrikkelijk te twijfelen tussen deze 2 cilinders. Ik weet dat ze moeilijk met elkaar te vergelijken zijn ivm "alu tegen giet" maar goed.....
Ik weet dat ze std. beide ongeveer hetzelfde aantal toeren maken (11-11.5k??)
Beide hebben ze 1 zuigerveer
Beide zijn zeer slijtvaste cilinders?
Gila valt nog zeer goed te tunen?
Kwaliteit van de due plus is beter als die van de gila?
Kortom: Ik zou graag jullie mening willen weten welke ik moet kiezen en vooral waarom
Ik ga 'm puur als hobby gebruiken, dus extreem veel km's ga ik er niet mee maken.
Het wordt iig 1 van deze 2 cilinders. Als het de gila wordt, laat ik deze zeker tunen, bij de due plus valt er geloof ik niet veel meer uit te halen.
Alvast bedankt
Sorry voor het zoveelste "vs" topic, maar ik zit echt verschrikkelijk te twijfelen tussen deze 2 cilinders. Ik weet dat ze moeilijk met elkaar te vergelijken zijn ivm "alu tegen giet" maar goed.....
Ik weet dat ze std. beide ongeveer hetzelfde aantal toeren maken (11-11.5k??)
Beide hebben ze 1 zuigerveer
Beide zijn zeer slijtvaste cilinders?
Gila valt nog zeer goed te tunen?
Kwaliteit van de due plus is beter als die van de gila?
Kortom: Ik zou graag jullie mening willen weten welke ik moet kiezen en vooral waarom
Ik ga 'm puur als hobby gebruiken, dus extreem veel km's ga ik er niet mee maken.
Het wordt iig 1 van deze 2 cilinders. Als het de gila wordt, laat ik deze zeker tunen, bij de due plus valt er geloof ik niet veel meer uit te halen.
Alvast bedankt