gierend schrapend geluid

crast

Banned
oke de search vindt wel wat en ik geloof best dat nog meer dit probleem hebben daarom leg ik het even goed uit.

Me setup is op de nrg:

Mhr team tuned
21 mm
c16
multivar
rechtspruitstuk en nog wat troep

nu trekt die lekker en heeft een gezond geluid maar zodra de vario het overneemt gaat de scooter erg trillen en gieren heel irritant... Me krukas lagers zijn het niet want die zijn net nieuw 100km en er zit een doppler as in...

Ik hoor veel over dit probleem maar weet nouw niemand wat het is. ik moet wel zeggen dat me vario een beetje versleten is maar voordat me blok opeging had ik dit probleem niet en precies na het splitsen is dit probleem erweer :(

iemand een idee???
thnx
 
Advertisement - register to remove this

oke de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=search&v=56">search</a> vindt wel wat en ik geloof best dat nog meer dit probleem hebben daarom leg ik het even goed uit.

Me setup is op de nrg:

Mhr team tuned
21 mm
c16
multivar
rechtspruitstuk en nog wat troep

nu trekt die lekker en heeft een gezond geluid maar zodra de vario het overneemt gaat de scooter erg trillen en gieren heel irritant... Me krukas lagers zijn het niet want die zijn net nieuw 100km en er zit een doppler as in...

Ik hoor veel over dit probleem maar weet nouw niemand wat het is. ik moet wel zeggen dat me vario een beetje versleten is maar voordat me blok opeging had ik dit probleem niet en precies na het splitsen is dit probleem erweer :(

iemand een idee???

ps: als die eenmaal lkkr op dreef is dan is het sgrapende geluid weg en hebbik gewoon weer een gezond geluid
 
v-snaar versleten , vario versleten , drukveer versleten of te slap (is versleten :p) , puolies versleten , of de koppeling niet goed afgesteld. zoiets moet je naar kijken..
 
ghostdog lult een beetje onzin. vertanding is gewoon overal gelagerd zo'n beetje. en je hebt ook nog je carterkap lager.

Misschien moet je je probleem ergens anders zoeken. Bij mijn c16 schuren de flensveren over de uitlaat. Dat maakt echt zon kutgeluid, dat ik eerst dacht dat mn lagers naar de tering waren ofzo.
 
heb je al gedacht aan dat grijze blokje dat aan de linkerkant zit en dient voor de lichten enzo ik heb dit moeten vervangen en het lawaai is gedaan heb enkel nog de trillingen
 
Back
Top