Of als het een china scooter betreft misschien even kijken voor een nieuwe kap want die is misschien wel goedkoper dan de nodige producten, hierboven benoemd.
Of als het een china scooter betreft misschien even kijken voor een nieuwe kap want die is misschien wel goedkoper dan de nodige producten, hierboven benoemd.
Dan lijkt het mij een betere optie die kap gewoon nieuw te kopen want 27 Euro ben je zo kwijt als je alle materialen moet aanschaffen om deze kap te repareren en afhankelijk van je vaardigheden misschien ook nog met een tegenvallend resultaat.
En dan reken ik de moeite en uurtjes niet eens mee om dit alles netjes te schuren, te plamuren en te spuiten.
Voor dat bedrag , zou ik inderdaad niet gaan klooien , en vervangen . demonteren en monteren moet toch gebeuren .
Had niet verwacht dat ze zo goedkoop zouden zijn
Koop er gelijk een baddoek en twee wasknijpes bij, die je over je windscherm hangt in de hete zomerdagen anders heb je volgend jaar weer hetzelfde probleem.
Koop er gelijk een baddoek en twee wasknijpes bij, die je over je windscherm hangt in de hete zomerdagen anders heb je volgend jaar weer hetzelfde probleem.