Geslaagden, wat doe je volgend jaar?

Rolf

Well-Known Member
Nou we het toch over examen shit enzo hebben.
Wat gaan de geslaagden volgend jaar doen?

Ik hoor het morgen, maar mocht ik geslaagd zijn (ga ik wel van uit), ga ik Economie studeren aan de RUG (Rijks Universtiteit Groningen). Is echt heel cool enzo, NOT waarscijnlijk, mja, ik interesseer me daar nou eenmaal wel voor, en voor andere opleidingen echt totaal niet.
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga Nederlands studeren (nee! ik word geen leraar!) en dan vanaf het 2e jaar hopelijk journalistiek als bijvak volgen. Misschien dat ik dan ooit nog voor de Scootin' kan werken
tongue.gif


Ik ga aan de RUG studeren btw (Groningen dus)
 
Ik kreeg van SR-Fanatic te horen dat ik het (Groningen) niet meer hoefde te vermelden om de RUG te verduidelijken, hij had het immers al uitgelegd. Bij deze wil ik dan mijn spijt betuigen
smile.gif
Ik wil diegenen bedanken die mij hier op attent gemaakt hebben en zonder hen had ik vast een rotleven in het verschiet gehad
tongue.gif


(nu tevreden Rolf?)
smile.gif
 
ja
smile.gif



's nachts om kwart voor 2 i'netten met bier op is cool
smile.gif


Aanrader: met z'n allen 's nachts in de scooterz.nl chat komen, is lachen, so check it out!
 
Idd is een aanrader.
Originally posted by SR-Fanatic:
ja
smile.gif



's nachts om kwart voor 2 i'netten met bier op is cool
smile.gif


Aanrader: met z'n allen 's nachts in de scooterz.nl chat komen, is lachen, so check it out!

 
lalalala, lekker lekker housen in het oelie oelie bos!
tongue.gif


om 3 uur forummen met Herber Zwetsch op roelt
biggrin.gif


[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 15 June 2001).]
 
Scheise! Ik heb een Her voor Wis, moet tot woensdag leren.
mad.gif

Maar ik hoef maar een 3,0 te halen.
smile.gif


Ik ga loten voor geneeskunde. Later lekker al die patiënten de stuipen op het lijf jagen als ik op mijn MHR Zip door de gangen van het ziekenhuis scheur. Ja sorry jongens, spoedgeval!
biggrin.gif
 
Originally posted by enrico:
Ik ga commerciele economie doen want ik ben volgens de meest ZEER goed in dingen verkopen
biggrin.gif
biggrin.gif

Waar? Ik zit nu dus in het 1e jaar v/d HEAO, heb het 1e jaar dus bijna achter de rug, en het zou OZO moeilijk zijn en met een HAVO mentaliteit zou je der niet komen ... Heheh met 11 vingers in me neus, heb ik bijna in het eerste jaar mijn propdeuse gehaald! Bijna he... Maarjah echt weinig mensen halen het het eerste jaar geloof ik, ik meot nu wel ff in de 5e periode herkansen, volgende week dus, misschien dat ik het dan haal...

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Waar? Ik zit nu dus in het 1e jaar v/d HEAO, heb het 1e jaar dus bijna achter de rug, en het zou OZO moeilijk zijn en met een HAVO mentaliteit zou je der niet komen ... Heheh met 11 vingers in me neus, heb ik bijna in het eerste jaar mijn propdeuse gehaald! Bijna he... Maarjah echt weinig mensen halen het het eerste jaar geloof ik, ik meot nu wel ff in de 5e periode herkansen, volgende week dus, misschien dat ik het dan haal...

SvR


Vlissingen!
 
Originally posted by SR-Fanatic:
ja
smile.gif



's nachts om kwart voor 2 i'netten met bier op is cool
smile.gif


Aanrader: met z'n allen 's nachts in de scooterz.nl chat komen, is lachen, so check it out!


Jep, koel idee, aangezien ik nog weleens s'nachts forum (ben een nachtmens, geen ochtendmens
smile.gif
)...

Greetz.
 
Back
Top