Geslaagden gefeliciteerd!!

heb t ook gehaald!!!!!!

voor vbo.

exame was eitje en ben relaxx geslaagd.. me hele school trouwens op 3 na of zo.

heel kut en veel succes als je het nie heb gehaald!

Feliciteerd allemaal :W

[ouders mode] Niet te veel drinken he als je het gaat vieren [/ouders mode]

Woei vandaag laatste tentamens gehad, denk dat ik vanavond maar eens een biertje of tig opentrek :D

ik krijg morgenvroeg ook te horen of ik geslaagd / gezakt ben :P
ze kunnen bellen tot 12 uur en als ze niet bellen dan ben ik geslaagd :D
ik hoop er het beste van...

iedreen blij als ze niet binnen de tijd gebeld worden, maar als ze je vergeten ben je alsnog gezakt, hebben ze bij me zus gedaan, das dus niet echt een toffe actie

OOOHYEEEAAAHHH, geslaagd!!. Kreeg net de uitslag, me coordinator noemde me een eilkel omdat ik geen flikker uitvoer en toch me havo heb gehaald, hahah. Echt beter, iedereen ook nog GEFELICITEERD!! en lekker feesten nu

GESLAAGD !!!!!!!:o :W :W :W :D

ik = Happy :]
ben wel ruim geslaagd trouwens :D alles 7 en een 8je voor engels :D
mja toch happy terwijl ik 't al lang wizt :)

Re: GEMEEN!!

Originally posted by SoulDarkness
Errug gemeen allemaal... iedereen die ik ken, die niet bij my @ sgol zitten, weten ut allemaal al! En dan paar hiero van forum dan... ik krijg ut ook morgen te horen!

Opvallend: Ik d8 dat ik her voor wiskunde B1 moest (Havo NS), want ik had normering 2 nodig om ut te halen! Wat blijkt.... de normering = 2, whahahahaha! /me is happy! Respect 4 Cito! Het kan nog wel zo sijn dat ik mn puntenaantal beetje soepel heb berekend... dan ben ik alsnog de sjaak.., en kan ik gaan herren..

gezakt op nederlands?;) allemaal gefeliciteerd en geniet er lekker van :D

Originally posted by NastroAzzuro

Mja, 2x in de zin van 2 eindexamens :) Havo en VWO :D

Ow dan is het goed...:) Heb net me punten eens bekeken van me eerste jaar HTS... een 1.8 voor wiskunde...:P

Ik denk dat ik die maar ga herkansen...:rolleyes:

Back