Cadeua Geslaagden?

Ik heb al een paar dagen zitten nadenken bij het lezen van dit topic maar ik weet echt niet meer wat ik kreeg toen ik geslaagd was.

Ik ben toen elk examenfeest afgestruind, 3 weken lang of zo. Ik weet alleen nog dat ik op mn eigen examenfeest al na een uur out ging en toen t afgelopen was achter de gehuurde zaal wakker werd :D
 
ik heb "de helft van mn rijbewijs" gekregen van mn ouders (andere helft krijg ik voor mn verjaardag).
verder van mn oma €230, de rest van de mensen gaven iets varierend tussen €5 en €20, kwam totaal op €65 neer.
 
Ik kreeg een dikke kus van mama :*

En had jaar daarvoor al reisje parijs gekregen wat ik terug moest betalen als ik zou zakken.
En 50 GULDEN van papa om me klem van te zuipen terwijl ik al koeklam was :)

Twee jaar geleden ongeveer al
 
Originally posted by Arne


Ik ben toen elk examenfeest afgestruind, 3 weken lang of zo. Ik weet alleen nog dat ik op mn eigen examenfeest al na een uur out ging en toen t afgelopen was achter de gehuurde zaal wakker werd :D

Juist Arne jij snapt t :W heerschent man.. ik ook.. Vollop feestjes :D

Ik ben ook geslaagd, maar heb nog niet veel gehad ofzo.. krijg in ieder geval 50% van alle kosten van me rijbewijs :) Wel relaxed..

Verder zie ik wel wat ik vang :p
 
Originally posted by Arne
Ik heb al een paar dagen zitten nadenken bij het lezen van dit topic maar ik weet echt niet meer wat ik kreeg toen ik geslaagd was.

Ik ben toen elk examenfeest afgestruind, 3 weken lang of zo. wakker werd :D

Same over here........tijd na je examens is echt zwaar chill man


Ik heb best wel wat geld voor mijn examens gehad, maarja je moet maar zo denken wees blij dat je je examens hebt mogen halen
 
wauw, de helft van de familie is al geweest, en ik heb wel 20 euro en wat snoep en 10 breezers mogen ongtvangen, ze willen mij gewoon in een breezahslet omtovoren ofzow...
Mja.. van me ouders nog nix gehad, slapen nu.. dus
en verder weet ik nog nie
 
met mn vader had k een deal over zelf betalen scooter en alles. en als ik dan zou slagen dan zouden zij op mn 18e me eerste auto financieren met een best fors bedrag. :D.. laten we zegge: meer geld dan een gemiddelde jongeren heeft voor een aut0..


en mn mams is zo dom om me te beloven op vakantie te gaan :D. nu hopen dat ze zich daaraan houdt. In dat geval ga ik 2 weken snowboarden in Amerika. :D
 
Eigenlijk was de bedoeling dat ik mee zou betalen aan me rijbewijs (10 daagse cursus), maar die krijg ik nu dus vergoed :D

En ik heb me verzekering gekregen tot mei 2004. Dat is wel genoeg dacht ik zo, ben snel tevreden.

En over eindexamen feestjes; ik sta al volgeboekt de komende maand :)
 
ik kreeg net te horen dat ik een horloge of zo iets mag uitzoeken, zal wel cheap ass shit worden.
das alles wat ik krijg familie is ook skraal die komen nooit.
en opa's en oma's heb ik niet of ken ik niet :(
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hmmm, toen ik slaagde [6 jaar geleden :eek:] kreeg ik fl. 300 ofzo? :)

No sweat Bart, voor mij was het 7 jaar geleden :) althans Havo ben nog een keer geslaagd en hoop als alles goed gaat volgende maand me HBO diploma in ontvangst te mogen nemen.

Voor me Havo kreeg ik overigens me vorige scooter (Amico) om er mee naar de vervolgopleiding te kunnen toeren.
 
ik heb van me ouders dus voor me examen mijn auto gekregen (had hem al eerder, op voorwaarde dat ik zou slagen) dus dat is wel beter.
 
als ik volgend jaar slaag (en dus dit jaar overga :rolleyes: ) dan krijg ik me sjeesbewijs (tot 1x examen doen max) :D

mja.. eerst overgaan :)
 
Kom ik vandaag thuis geeft mijn mama mijn een pakje zit er een horloge van Espirit in twv 300 epo.
WHHOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTT, en hij is nog mooi ook.
Maak binnenkort wel een pic.
 
Back
Top