Ik heb het laad vermogen van mijn Chinese retro gemeten , en kom op 2½-3 amp Deze heeft 6 laadspoelen en laad dus met een redelijk volle accu gemeten 36 watt. Dit gemeten omdat ik led verlichting ga toepassen . Met een amp meter welke je over de draad kan houden om te meten.is de opbrengst van stator en vliegwiel van een scooter meestal rond de 90W?
Dit gaat wel om een Grand Dink 50 S en niet over een Chinese retro scooterIk heb het laad vermogen van mijn Chinese retro gemeten , en kom op 2½-3 amp Deze heeft 6 laadspoelen en laad dus met een redelijk volle accu gemeten 36 watt. Dit gemeten omdat ik led verlichting ga toepassen . Met een amp meter welke je over de draad kan houden om te meten.
Ik heb een uitgebreide spec sheet gevonden van de Kisbee en daarop staat dat de stator max 90W kan leveren. De startmotor is 85W, nu nog uitzoeken hoeveel de laadregelaar kan leveren. Ik zal dit topic niet verder vervuilen met mijn Kisbee-geneuzel.Dit gaat wel om een Grand Dink 50 S en niet over een Chinese retro scooter
Ik weet namelijk niet wat deze stator levert
AC dusNormaal gesproken is AC/DC gemakkelijk te bepalen. Doet je licht het als je de scooter op kontakt zet -> DC, doet je licht het alleen als de motor draait -> AC. Als je naar LED gaat, verbruik je normaal gesproken minder stroom dan bij halogeen.
Deze gelukkig niet dit is echt AC verlichting en lijkt daarmee erg op de Grand DinkLet wel op , er zijn ook merken , die het licht op dc hebben , maar daar zit een relais tussen , wat schakelt als de motor loopt .
Beter met de multimeter meten op de dc stand , krijg je een rare meting als het ac is , en volgens mij geeft de meter het dan aan