Gepolijste velgranden maken

Bas

Administrator
Staff member
Simpel hoe maak ik het.

Ik neem aan eerst polijsten, dan netjes afplakken, en dan laagje verf erover zodat je een strakke rand krijgt.

En wat voor polijst wordt ervoor gebruik enzo?
 
Advertisement - register to remove this

Begin er niet aan aaaaaahHHH!!!!!!!!!!

smile.gif
 
Wat dan is dat zo moeilijk om velgranden te polijsten ?? lijkt me namelijk ook wel vet
wink.gif


Je kan toch wel gewoon afplakken wat niet gepolijst moet worden en dan schuren en polijsten .. Correct me if im wrong (zal vast wel
smile.gif
)
 
Originally posted by Freezerator:
Simpel hoe maak ik het.

Ik neem aan eerst polijsten, dan netjes afplakken, en dan laagje verf erover zodat je een strakke rand krijgt.

En wat voor polijst wordt ervoor gebruik enzo?


Ja dat is goed.
Alleen wel eerst de velg kaalschuren. Dus originele verf erafhalen.

Dit heb ik gedaan met verfafbeits. Dit is het allerkutste werkje van het hele project. Maar het uiteindelijke resultaat is netter dan over de originele verf. Met alleen schuren krijg je die verf er niet af. Want die zit erop gebakken.
Verder gebruik je gewoon polijstpaste en VEEL (watervast) schuurpapier.

Het afplakken van het randje om daarna de velg te spuiten is ook niet leuk. Je moet alle stukjes tape precies op elkaar aan laten sluiten, anders krijg je geen mooie strakke rand.
 
ik heb idd gewoon alle verf eraf laten rotten met verfafbijt, dan de randen schuren en schuren en schuren totdat je er bij neer valt, dan een polijstborstel kopen (GEEN PIRAHJA ZOOI!!!!!!), en dan polijsten tot dat je boor vast naait
smile.gif


Hoe je het mooi laat spuiten weet ik niet, dat heeft de spuiter voor me gedaan...

Je krijgt zoiets
smile.gif

Mvc-035f.jpg


------------------
Gaan jullie nou zo langzaam, of ben ik nu zo snel?
 
Back
Top