Genoeg benzine?

DutchMaik

New Member
Hallo!

Mijn scooter start helaas niet. Nu heb ik bijna alle mogelijke oorzaken al geprobeerd maar helaas heeft niks mogen baten.
Ik heb de brandstof leiding los gehaald en met de kickstarter gekeken of er überhaupt brandstof uit komt.
Zodra ik startspray gebruik start hij maar valt ook direct weer uit. Hierdoor vermoed ik dan ook een brandstofprobleem.

Zoals op het filmpje te zien is komt er brandstof uit de leiding wanneer ik de kickstart gebruik. Zelf twijfel ik alleen of er genoeg brandstof uit komt.

Wat is jullie mening hierover? Komt er, zoals op de video te zien is, genoeg brandstof uit of zal er misschien een probleem zijn met de kraan? Mochten jullie andere ideeën hebben zijn deze natuurlijk ook welkom!

Bij deze de link naar de video:

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Dat is de overloop.

Haal je carburateur los en maak hem even helemaal schoon.

Kijk ook of je vlotter nog goed zit.
ja hoor.
@DutchMaik "ik heb de brandstofleiding losgehaald"
@gewoonjochem : "dat is de overloop":confused: zwets niet!
sorry DutchMaik, als je het over je blok heen laat lopen, kan ik het niet goed beoordelen, maar het lijkt er wel op
heb je wat meer info over je scooter? wat is het er voor een, hoe oud, hoeveel km's gelopen, standaard of vet opgevoerd.. doet ie het ineens niet of heb je hem zo gekregen/gekocht?/staat ie al een jaar stil?
 
ja hoor.
@DutchMaik "ik heb de brandstofleiding losgehaald"
@gewoonjochem : "dat is de overloop":confused: zwets niet!
sorry DutchMaik, als je het over je blok heen laat lopen, kan ik het niet goed beoordelen, maar het lijkt er wel op
heb je wat meer info over je scooter? wat is het er voor een, hoe oud, hoeveel km's gelopen, standaard of vet opgevoerd.. doet ie het ineens niet of heb je hem zo gekregen/gekocht?/staat ie al een jaar stil?
Excuses, heeft wel weer laten zien dat ik geen 2 dingen te gelijk kan. :(

Zat naar t filmpje te kijken en dacht dat t t slangetje van de overloop was.
 
Bedankt voor jullie reacties!
Het betreft een Baotian BT49QT scooter met iets meer dan 10.000 kilometer op de teller. Voor zover ik weet is hij niet opgevoerd. Ik kreeg de scooter toen hij niet werkend was, na de bougie vervangen te hebben en een nieuwe accu geplaatst te hebben deed hij het en heeft hij ongeveer een kwartiertje stationair gedraaid. Hierna heb ik hem zonder er goed op gereden te hebben aan de kant gezet om te werken aan een andere scooter, achteraf erg dom natuurlijk..
Toen ik deze scooter weer wilde starten 2 dagen later deed hij het ineens niet meer. Na verschillende dingen geprobeerd te hebben is dit het enige wat ik nog kan bedenken.
 
Back
Top