Krukas goed genoeg voor cilinder?

Rox70

Member
Ik ga morgen een stage 6 mk2 racing halen dan word mijn volledige setup zo:
Stage 6 MK2 Racing
Carenzi racing krukas met stage 6 high quality naaldlager
carrera 16
Stage 6 vario
Polini 3g
Polini cp21
Nu is mijn vraag is de carenzi racing krukas goed genoeg om 100 a 110 te vinden want heb alleen gehoord dat de naaldlagers soms wel is kapot gaan bij de carenzi racing krukassen dus heb ik een stage 6 high quality naaldlager gekocht zou deze krukas dus nu goed genoeg zijn voor deze setup? Heb al sinds de zomer met dezelfde setup gereden maar dan met een athena sport 70cc.
 
Advertisement - register to remove this

Krukasje kan dat prima aan, naaldlagertje altijd vervangen als je een andere cilinder erop zet. Zou me om de krukas geen zorgen maken maar voor de zekerheid wel je krukaslagers vervangen
 
Krukasje kan dat prima aan, naaldlagertje altijd vervangen als je een andere cilinder erop zet. Zou me om de krukas geen zorgen maken maar voor de zekerheid wel je krukaslagers vervangen
Die waren samen met de krukas vernieuwd polini c4 lagers maar dan ben ik nu gerust om de krukas want wist niet of die genoeg zou zijn.
 
Die waren samen met de krukas vernieuwd polini c4 lagers maar dan ben ik nu gerust om de krukas want wist niet of die genoeg zou zijn.
Maar je hebt daar al vanaf de zomer mee gereden toch zei je? Die paar euro extra kan je een hoop ellende besparen straks.
Die athena draait natuurlijk meer toeren dan een standaard cilinder dus je moet niet er van uit gaan dat die lagers net zo lang goed blijven als bij een standaard 50cc
 
Maar je hebt daar al vanaf de zomer mee gereden toch zei je? Die paar euro extra kan je een hoop ellende besparen straks.
Die athena draait natuurlijk meer toeren dan een standaard cilinder dus je moet niet er van uit gaan dat die lagers net zo lang goed blijven als bij een standaard 50cc
Ja krukas cilinder en lagers waren allemaal op hetzelfde moment vernieuwd die moeten toch 10000km kunnen want ik gebruik de rox niet daily heb ondertussen een mk2 racing eronder steken
 
Back
Top