Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

na fastforward dit jaar op de erasmusbrug :)

voor de rest geen nieuwe shizzle als datgene wat ik vermeld heb in het begin van t topic, wel herhaling :)
 
Originally posted by Buubdaman
Op schoolsportveld, in schooltuin, in wc in de bios, op schommel in speeltuin, in de douches bij de gymzalen, bank, bed, keuken, wc, pashokje van H&M :>, parkeergarage en vast nog wel wat

Volgens mij komen daar wel veel mensen in dat zelfde pashokje van h&m.
 
pashokje h&m zal ik dan ook nog maar eens gaan proberen :P
k kan nog wel meer plekken op gaan noemen waar *iets* is gebeurd maar niet *het* bv..:|
.. achterbank van Opel Calibra
.. ouders weg en huiskamer nuttig maken:P
nja k hou t hierbij want funk misbruikt mijn tekskten :D 8)
 
Originally posted by Schilpedinges
Je bent niet zo heel groot, maar dan was dat meisje ook geen 1.55 + :+

Ik ben 1.70, dat meisje precies even lang...

Ellebogen en knieen e.d. deden verschikkelijk pijn na deze actie.
Maarja, als MR2 liefhebber moest ik dit ook gehad hebben.

Liever de Berlingo Mini-Bangbus waar je bijna in kan staan. Oja, met geblindeerde ramen rondom. 8)
 
hmmzz mijn raarste zijn, het zwembad niemand was thuis :D:D, de douche naja heb het hele huis wel gehad, in de wc van een discotheek en handwerk achterin in de aldi bij bedorven toetjes:S:S
 
ik heb eens een meidje gevingerd midden in een kroeg, we zaten helemaal tegen de tafel aangeschoven en met mijn rechterhand deed ik ''het'' werk en andere hand begroette ik binnenkomende vrienden tegelijkertijd :P

ik heb het ook met dat meisje in de toilet van de macdonalds gedaan , ik ontmaagde haar in de schuur (hoe romantisch) ...
 
-In en rond om het bed& verschillende bedden :P
-Bouwkeet
-Bouwterrein
-Op me buro
-Burostoel
-Op de antieke eiken kamertafel van me ouders :D
-Eettafel van me schoonpa
-Tijdens het uitlaten van haar hond :D:P8)
-Douche
-Keuken aanrecht
-Wasmachine&vaatwasser
-In een huisje van een volks-tuintje
-Bosjes

en vast nogwel meer
wat ik niet meer weet :D
 
kleedhokjes, in de douche bij gym en als je bezig bent horen dat heel de kleedkamer volstaat me dames die zich omkleden, de zee, buiten op een bankje in het park
dat waren volgens mij wel alle gekke plekke
 
pfew overal en nergens...vaagste was denk wel op wc in de bios, tijdens de film! :)

wat oraal werk in een late trein :D was ook wel vaag eigenlijk!
 
Back
Top