Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

lift van parkeergarage.
daarna verder gegaan in haar yaris (krap!)
met haar heb ik het die zomer ook eens in de zee gedaan, maar de golfslag werkte toen niet echt mee. die chick was echt een nymphomaan (geen nadeel idd!!)
oh ja, laatst in de vrieskou buiten op een parkeerplaats. kwam ik de kroeg weer in lopen, had ik mn rits nog open....
 
Ik vind het wel koel dat sommigen gewoon toegeven dat ze maagd zijn, is helemaal niet erg ook, en een stuk stoerder dan hier opscheppen.
 
Ik ben ontmaagd op mijn 14e (havo 3, op kamp in nijmegen, ook best rare plek met 30 slapende mensen om je heen!)). dat kwam alleen omdat mn toenmalige vriendin 2 jaar ouder was. Mij interesseerde het op dat moment niet eens zoveel.
volgens mij ligt het gemiddelde rond de 17/18 toch? Ik zou me er iig ook niet voor schamen.
 
Originally posted by jayson
lift van parkeergarage.
daarna verder gegaan in haar yaris (krap!)
met haar heb ik het die zomer ook eens in de zee gedaan, maar de golfslag werkte toen niet echt mee. die chick was echt een nymphomaan (geen nadeel idd!!)
oh ja, laatst in de vrieskou buiten op een parkeerplaats. kwam ik de kroeg weer in lopen, had ik mn rits nog open....

wtf hoe krijg je dat voor elkaar in zee, bij mij ging het echt super stroef door al dat water enzo (in bad dan)
 
ok mijn lijstje
met mn huidige vriendin mag ik nog niet dus er komen er niet zoveel bij op het moment maar goed.

op mn 16e ontmaagd gewoon thuis op bed. zij was 15.
raar:
- midden in een achtertuin van een totaal vreemde na het uitgaan. ( dat meisje heb ik toen gewoon ontmaagd daar. baal er achteraf van maar lang verhaal).

- gepijpt worden als je stukje loopt in het bos met de hond :)

- in een suzuki alto!!!! terwijl je midden ergens op een boeren erf even geparkeerd staat.

- stoel

- terwijl 2 vrienden naast je liggen :|

edit:
in de badkamer omdat je vrienden in je kamer zitten.
 
Last edited:
Originally posted by Buubdaman
wtf hoe krijg je dat voor elkaar in zee, bij mij ging het echt super stroef door al dat water enzo (in bad dan)
Idd same here, of je moet gewoon rammen :rolleyes:
Verder:
Ongeveer overal in een trein.
Verschillende oto's, kia sorento was het beste met stoelverwarming 8)
In een stadsbus.
Op het strand, midden in de zomer s'middags.
Tijdens partys, ongeveer overal.
Tijdens het kerstdiner (niet aan tafel :) )

Enz.
Dat heb je met een vriendin die van spannende dingen houd :)
 
respect voor botje
zoals ji jhet vertelde zo denk ik er ook over ik heb nu met esther (me vriendin) al drie jaar nu maar jah ik was al geen maagd meer helaas toen ik met der nam
 
Ok..hier mijn lijstje....

Tropicana: Bubbelbad,Onder een glijbaan,Kleedhokje 24(lekker ruim met tafeltje....

Winkel: Kleedhokje c&a,Kleedhokje h&m

School: Al bij de meeste bekend

Auto: S'nachts richting t bos crossen en daar ff genieten

Strand: Kriebelt in je bilspleet

Lift: Leuk dat de electrische apperaten ook kuren vertoond.....

Mmmmmm ik denk nog ff verder....

Tja, alle plekjes in huis die je maar kan bedenken en waar t mogelijk is.
 
Back
Top