Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

Mijn ''gekste'' plek is denk ik......op de bank bij haar thuis,terwijl iedereen daar thuis is.

Mja meetsal toch gewoon in bed of douche,das toch het relaxt. :)
 
Originally posted by Hyper-Ronnie
Mijn ''gekste'' plek is denk ik......op de bank bij haar thuis,terwijl iedereen daar thuis is.

Mja meetsal toch gewoon in bed of douche,das toch het relaxt. :)

Gewoon in de huiskamer, als iedereen erbij zit??? :p
 
Originally posted by Hyper-Ronnie
Mijn ''gekste'' plek is denk ik......op de bank bij haar thuis,terwijl iedereen daar thuis is.

Mja meetsal toch gewoon in bed of douche,das toch het relaxt. :)

Ik heb het een keer gewaagd om het in de bijkeuken gedoen om een uur of negen ´s avonds, toen iedereen bij haar nog wakker was. Dat was best spannend. :rolleyes:

Ook leuk, op de verjaardag van je oma even de zolder laten zien aan je vriendin....:D

Iemand weles betrapt btw? Ik wel, door haar moeder, mijn moeder en haar broertje...en vrienden natuurlijk...
 
Originally posted by Arne@Piaggio


Ik heb het een keer gewaagd om het in de bijkeuken gedoen om een uur of negen ´s avonds, toen iedereen bij haar nog wakker was. Dat was best spannend. :rolleyes:

Ook leuk, op de verjaardag van je oma even de zolder laten zien aan je vriendin....:D

Iemand weles betrapt btw? Ik wel, door haar moeder, mijn moeder en haar broertje...en vrienden natuurlijk...

hehe,ik vond het toch ook wel spannend om gezogen te worden,terwijl me schoonmoeder zo binnen kon komen :rolleyes: :D

Nog nooit betrapt btw
 
ik wel bijna zat met chikkie in bad en opeens 'klak' ouders (veel te vroeg)terug thuis.
zuigt wel vies om zo een einde aan een gezellig bad samen te maken:'(
 
Ik ben vaak genoeg betrapt })

Zaterdag nog hebben ouders van me vriendin hele nacht liggen meeluisteren :)
Ik bleef dus onverwachts bij me vriendin slapen en samen helemaal bezopen. Maar ik word van die fucking Pushkin Vibe ZO GEIL! :D Me vriendin sowieso standaard van mij ;)
Maar oke, hele nacht liggen wippen, volgende ochtend kwamen we naar beneden en die ouders zaten op die bank daar. Ze keken me aan met echt zo'n fucking grote smile en zegt haar pa: Goeiemorgen kerel, moet je soms koffie? Ben je volgens mij wel aan toe! Ik werd me toch een potje rood ouwe :D Mjah, kan ik er wat aan doen dat me vriendin zo geil van me wordt })
 
Daan, vergeet het fabeltje dan je vriendin geil van je wordt, het is gewoon een grote leugen...

Ikke ben nooit betrapt, maar met m'n vorige vriendin zat haar zus + vriend te klagen over geluidsoverlast :)
 
Bij mijn vriendin kraakt haar bed nogal, en wij gingen dus naar bed...
Volgende ochtend, die ma: "Wat een herrie, ik hoorde jullie om 2 uur nog."
Ik zeg: "Nee toen sliep ik al."
Zegt die ma: "Neeeee jij sliep ook nog nie jonge."
Maar die ouders geven er allemaal niks om...

Gekste plekken zijn niet echt speciaal:

-De trap
-Bed van ons moeder

Voor de rest gewoon leuk doen in bed...
 
Wat een leuk topic

- Bed (Favoriet)
- Weiland
- Aanrecht
- Trap
- Half in de struiken langs een behoorlijk drukke weg met uitgaan
- Hele weg gerukt op fiets van stad naar huis wat resulteerde in het weiland.
- Kan er zo ff niet meer bedenken ofzo

EN ja ik weet is oud, maar wel leuk... neem aan dat er tussendoor ook nog wel gewipt is :P
 
Op vakantie met vakantie vriendinnetje achter de caraven terwijl paps en mams liepen de slapen 1 meter verder op whoei ze moeten iets gehoord hebben.
 
Mendo ligt graag in het gras zie ik al :P

Niet mijn favo ofzo, maar wel apart, op de heide bij Ede, was wel spannend. Verder nog in de auto. Maar gewoon thuis in het grote bed is toch wel het beste, lekker douchen naderhand, (of in bad en dan weer van voor af aan beginnen)... prima.
 
tjah
-in het bos /heide
-douch
-eigen bed
-logeerbed
-half op et bed van me pa
-wc in discotheek
-op de scooter afgelegenparkeerplaats
-in bad
-op de trap
-in de gang
-op de bank
-op de eetkamertafel
-op de keukentafel
-aanrecht
-motorkap van een geleende auto van een vriend
-buiten op de tuinset

dat was et zo wat denk ik
 
Back
Top