Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

nou jah, ik heb dit topic idd een tijd eerder gezien, maar toen was ik nog niet 'echt' actief . Nu iets veranderd:

- onderstrandtent (in het zand)
- duinen ( waarnaar me ex(vriendin) een salamander in der broek naar huis had genomen (prongelijk) en ze voelde al wat, nou na 5 km gefietst te hebben en zich te hebben omgekleed bleek er een salamander in der broek te zitten. moeder vond em toen ze der kleren liet drogen aan de waslijn, en er een salamander dood op de grond viel. ik lache vriendin wou niet meer in de duinen:P 8P

- in bad (std)
- onder de douche (std)
- steegies
- bosjes:P
- WC
- Bouwplaats (lekker stil)
- Kleedkamer hokjes (zwembad)
- schuurtje van ingestort huis.
- zus der huis( zus was weg) op haar bank, bed, in de douche.
- kleedkamer winkel (niet geneukt, maar gewoon gekut.)
- in trein ( hetzelfde )
- in de zee (maar niet echt relaxt)
- voor het zwembad (openbaar) * na wat biertjes*
- op buro stoel
 
Last edited:
ag vreemde plekken genoeg.. de bekende omkleefhokjes/stoomhokjes @ zwembaden.. op vakantie stond zoon cafe ergens een beetje afgelegen met een soort van weiland er omheen..
dus wij daar achter dat cafe.. toen we klaar waren keken we pas goed... lagen we daar tussen de koeien en andere stelletjes :D
maar wij hebben zoon huis waar je in plaats van een zolder nog een verdieping hebt met kamers.. en een eigen douche /wastafel e.d.
nu heb ik deze verdieping voor me alleen tenzij me zus thuis slaapt maar die woont eigenlijk op der eige dus dat is niet zo vaak..
maar goed..
nu zijn die wasbakken kennelijk niet zo sterk...
ik heb maar tegen me moeder gezegt dat ik met me zatte kop aan de wasbak ben gaan hangen (het was na het stappe) en dat ie toen afgebroken was..
 
PrayeR said:
nu zijn die wasbakken kennelijk niet zo sterk...
ik heb maar tegen me moeder gezegt dat ik met me zatte kop aan de wasbak ben gaan hangen (het was na het stappe) en dat ie toen afgebroken was..

:D

Met hetzelfde excuus heb ik een x een kapotte lattenbodem @bed proberen te rechtvaardigen... "jah, ik was zat, en vond het grappig om in m'n bed te springen" :rolleyes:
 
Mensen zullen me vast niet geloven wat betreft deze 2, maar ik weet iig hoe het is om:
-gezogen te worden op de achterbank terwijl je 'schoonouders' voorin de auto hard op zoek zijn naar de goede route in France8)..(vriendin lag te 'slapen' op m'n schoot)
-op een plaatselijk strandje hier midden op de dag gezogen worden, terwijl er om je heen verschillende ouders met kinderen rondrennen..(niet bevordelijk voor je geilheid)

voorderest:
-bij vriend op feestje lag iedreen zat op de grond en ik lag nog ff lekker te neuqen daartussen..
-verder wat 'stnd' dingen (zwembad, strand, bij vrienden thuis, bij oma op logeerbed, bank, buiten voor de deur etc.)

als ik dr nu aan terug denk :rolleyes:

ciao!
 
zo'n beetje overal in huis, in het nollebos, op een warme zomeravond in de duinen, gepijpt worden bij zonsondergang op het strand 8P (romantisch hehe)
 
Ik wil nog wel es in bioscoop.. maar hoe doe je dat zonder dat iedereen je aan gaat kijken en zegt:' heej doe es ff normaal! " :D

Dat ze een rokje aan moet doen en der kapot kapot rukke is duidelijk, maar tis toch raar als er een chick op je schoot film gaat kijken? dan zie je zelf geen hol meer :D
 
Mark said:
Ik wil nog wel es in bioscoop.. maar hoe doe je dat zonder dat iedereen je aan gaat kijken en zegt:' heej doe es ff normaal! " :D

Dat ze een rokje aan moet doen en der kapot kapot rukke is duidelijk, maar tis toch raar als er een chick op je schoot film gaat kijken? dan zie je zelf geen hol meer :D
tja.. het is het een of het ander...
en je kunt toch ook 2x naar dezelfde film gaan.. neem je de 2e x gewoon niemand mee...
 
nie veel bijzondere maarja

-bed ouders
-bed zusje
-In zo`n DIXI geval
-aanrecht
-Lovechair(of heo da ook heet)
-Auto
-eigen bed yuurlijk
-weiland (na een avond stappen)

Jeroen
 
Back
Top