Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

haha gaat out @ dit topic,

nutteloos maarja

1 : achter een kerk(heiligschennis?):)
2 : in het midden van een wei waar maar 1 boom stond 8P
3 : mja,bij een kameraad zn thuis in zn ma zn bed!

dat zullen zowat de gekste zijn denks!


ooooi
 
aprillia sr2000 said:
srry bart :$:$
en @t mol wat doe jij hier gek , jij hebt toch alleen je nrg geneukt 8P :P
De nrg heb ik nog nooit een gaatje van gevuld. Maar laatst op de snelweg was wel apart als je het graag wilt weten 8)
 
Mol said:
Bart :W
Verder ga ik nog steeds out van de Dixi, wtf man hoe kan je daar in godsnaam samen plezier in hebben terwijl die ene keer per jaar dat je er alleen op moet je al helemaal kapot gaat :r

Mol, jij hier? :W

En sex @Dixi is toch wel "the next door tot pie & shit sex" dacht ik zo :r
 
Ivm de Dixi geef ik je helemaal gelijk Bart. Verder gaat dit topic over de plaats waar en niet over de daad zelf. Dus dat houd ik lekker in het midden O-) :X
 
Mja Bart, kijk Paul die zit hier stoer te doen over de vergadertafel en zijn studentenvereniging. Maar eigenlijk kan ie zijn piemel niet eens vinden.

Dat geeft ook echt niet maar ga dan niet zulke praatjes verkopen!










Nee grapje hoor Paulus :* t zal best wel waar zijn :x
 
Arno said:
Mja Bart, kijk Paul die zit hier stoer te doen over de vergadertafel en zijn studentenvereniging. Maar eigenlijk kan ie zijn piemel niet eens vinden.

Dat geeft ook echt niet maar ga dan niet zulke praatjes verkopen!










Nee grapje hoor Paulus :* t zal best wel waar zijn :x

Kut Arno, altijd maar zitten fokken. Volgens mij ben je jaloers dat jij nooit zoiets mee zal maken omdat je nooit studeren zal :w

:*
 
back ontopic:

de o zo populaire zwembadhokjes, gwoon in het zwembad (terwijl ze gsellig baantjes aan het maken waren langs ons heen), de caravan toen we ff "drinken gingen pakken" terwijl ze aant bbq'en waren, uhhhht gardameer en duh wasmachine.. doet het altijd leuk... en als laatste (en mooiste) @ de scooter.... jaja het duurde ff maar het ging
 
Mol said:
Ivm de Dixi geef ik je helemaal gelijk Bart. Verder gaat dit topic over de plaats waar en niet over de daad zelf. Dus dat houd ik lekker in het midden O-) :X

Gok nummer 1: je hebt zitten rukken achterin het Koopmans-busje? :P
 
PaulM said:
Kut Arno, altijd maar zitten fokken. Volgens mij ben je jaloers dat jij nooit zoiets mee zal maken omdat je nooit studeren zal :w

:*

haha we spreken elkaar snel weer ;)

Ik ga mijn verhalen denk k hier nu maar niet neer zetten aangezien Paul mee leest en t gaat om iemand van sf.nl haha

:*
 
PaulM said:
Kut Arno, altijd maar zitten fokken. Volgens mij ben je jaloers dat jij nooit zoiets mee zal maken omdat je nooit studeren zal :w

:*

En ook als hij WEL gaat studeren, dan zal hij het nog niet meemaken...

Lekker stoken :P
 
Back
Top