Bart.T@zipsp
Twins Tuned
srry bart :$:$
en @t mol wat doe jij hier gek , jij hebt toch alleen je nrg geneukt 8P
De nrg heb ik nog nooit een gaatje van gevuld. Maar laatst op de snelweg was wel apart als je het graag wilt weten 8)aprillia sr2000 said:srry bart :$:$
Mol said:Bart :W
Verder ga ik nog steeds out van de Dixi, wtf man hoe kan je daar in godsnaam samen plezier in hebben terwijl die ene keer per jaar dat je er alleen op moet je al helemaal kapot gaat :r
Praatjes PaulPaulM said:op de vergadertafel van het bestuur van m'n studentenvereniging toen 500 man boven stond te borrelen incl het bestuur zelf
Mol said:De nrg heb ik nog nooit een gaatje van gevuld. Maar laatst op de snelweg was wel apart als je het graag wilt weten 8)
Arno said:Praatjes Paul
Arno said:Mja Bart, kijk Paul die zit hier stoer te doen over de vergadertafel en zijn studentenvereniging. Maar eigenlijk kan ie zijn piemel niet eens vinden.
Dat geeft ook echt niet maar ga dan niet zulke praatjes verkopen!
Nee grapje hoor Paulus :* t zal best wel waar zijn :x
Mol said:Ivm de Dixi geef ik je helemaal gelijk Bart. Verder gaat dit topic over de plaats waar en niet over de daad zelf. Dus dat houd ik lekker in het midden O-) :X
PaulM said:Kut Arno, altijd maar zitten fokken. Volgens mij ben je jaloers dat jij nooit zoiets mee zal maken omdat je nooit studeren zal :w
:*
PaulM said:Kut Arno, altijd maar zitten fokken. Volgens mij ben je jaloers dat jij nooit zoiets mee zal maken omdat je nooit studeren zal :w
Bart Nrg Mc2 said:En ook als hij WEL gaat studeren, dan zal hij het nog niet meemaken...
Lekker stoken
PaulM said:whahaha, boeiend. Ik ken d'r toch ook
Arno said:haha we spreken elkaar snel weer
Ik ga mijn verhalen denk k hier nu maar niet neer zetten aangezien Paul mee leest en t gaat om iemand van sf.nl haha