Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

Toch moet ik zeggen dat ik in mn kamer het meeste plezier beleef! Geen gezeik dat je betrapt kan worden.. lekker rustig aan, ff het bureau meepakken (a) Geweldig.. maar na gister moet ik weer ff rustig aan doen.. 4x op een dag kan ook teveel worden...
 
Originally posted by Yansuni
had je misschien toch maar bij linda moeten blijven :P

Zo zijn er nog wel meer denks...

Trouwens Jan, hoezo zo weinig plekken gehad in dat jaar waarin jullie wat hebben, met zo'n vriendin zou ik toch echtwel altijd kunnen denk? :*
 
Originally posted by MysticSoul
Toch moet ik zeggen dat ik in mn kamer het meeste plezier beleef! Geen gezeik dat je betrapt kan worden.. lekker rustig aan, ff het bureau meepakken (a) Geweldig.. maar na gister moet ik weer ff rustig aan doen.. 4x op een dag kan ook teveel worden...

:rolleyes:

post s pic van je gf
 
Originally posted by MysticSoul
Toch moet ik zeggen dat ik in mn kamer het meeste plezier beleef! Geen gezeik dat je betrapt kan worden.. lekker rustig aan, ff het bureau meepakken (a) Geweldig.. maar na gister moet ik weer ff rustig aan doen.. 4x op een dag kan ook teveel worden...

4x op een dag te veel :X
srry maar dat valt 100% mee
 
Originally posted by mendophir
Zo zijn er nog wel meer denks...

Trouwens Jan, hoezo zo weinig plekken gehad in dat jaar waarin jullie wat hebben, met zo'n vriendin zou ik toch echtwel altijd kunnen denk? :*

jah.. maar bekijk het maar eens van haar kant.,. zou je met mij ook altijd kunnen ? :* :)
 
hmmm

uh thuis bijna overal behalve keuken vind ik wel jammer!!
zefls op trap enzo, kamers ouders met spiegels :P, zusje kamer, kleeding kamer, garage denk ik ook wel,

voor de rest bij gast thuis keertje in zijn ouders bed, weet hij alleen niet, bij haar opa en oma in huis @ noordwijk en @ belgie, badkamers daar ook gebruikt uiteraard, in een tent in achtertuin,
maar het echt het raarste buiten op parkeerplek van voetbal club laat in de avond tegen de scooter aan.

en oh ja uuh als je in de badkamer bezig bent, kijk dan uit dat het niet te heet word. want me ex is flauw gevallen na dat ze klaarkwam. dus ja maar mischien lag het gewoon aan mij :P whaha

voor de rest beetje kloten in bioscopen, rubber bootjes op meer, zwembadden. moet eerlijk zeggen dat ik raar vind dat ik de bioscoop weinig gelezen heb.

verder ook nog mensen die hun camera goed benut hebben????
 
Last edited:
Originally posted by area_51_member
:rolleyes:

post s pic van je gf

Nou.. hier is mn ex dan in de dierentuin :) Wie denkt dat dit zn bonassengirl is.. heb ook nog wel een foto van ons twee.. maja.. daar sta ik lelijk op :rolleyes:

ex.JPG


Edit: ff geresized ;)
Edit2: en nóg een keer..
Edit3: En nee.. ze is geen 12,13,14,15 jaar oud.. Ze is 16 :P
 
Last edited:
Originally posted by aerox terror
ik niet...jij wel gilare wun ;) wat heb je allemaal met je cam gedaan?? posten 8P

ik had wel digi foto's maar die heb ik op cd gebrand en heb ik volgens mij zo goed verstopt dat ik niet meer waar het ligt!!!

en heb nog wel non digi sjit liggen :P kom je keertje kijken??
whahahahah

ennuh trouwens ik hoorde keertje van een bepaald persoon dat een bepaald persoon ook nog een boel van dit soort dingen had... maar ik noem geen namen!!! :P
 
Originally posted by aerox terror
gilara wun...jij gaat maar ff searchen 8P
Kom wel ff x bij je langs chillen :P

naja de camera bandje die heb k nog wel :P
... neem dan wel je aftrek posse mee, kan je je aftrekken op mijn ooh zo geile bier buik :P
 
Bed van der tante, op de bank bij der tante,
buiten, zwembad, douche @ de camping ( hoor je in eens een kind schreeuwen IK ZIE TIETEN!!!, zat der gewoon onder door tegluren die schurk :P ) in me poort bij me huis, zonnebank pff
wat is vreemd :P
 
Back
Top