This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

mijnes zijn in het wandel bos haha op een omgevalle boom ze keken gewoon naar me de mensen(als er kinderen langs keken die ouders hun kop omdraaien was wel lache wel spannend:$)
de bed van mijn vriendin der ouders haha,op scoot op de zeedijk speeltuin pashokjes etc
 
eeuhm.. Vet Topic idd! 8)
* Buiten de discotheek op een bankje op het bolwerk bereden worden
* in huis; keuken (aanrecht), bijkeuken (wasmachine), garage (op de auto van haar pa ), zolder,kamer enz
* Gezogen worden in een parkeergarage waar allemaal lui hun auto ophaalden @ 9uur savonds bij de konmar 8P
* Pff, ff denken verder..
 
Hier mijn plekjes:

- onder de douche
- buiten midden in een weiland
- op Bussloo (recreatieplas)
- bij haar op de trap
- In Spanje in het hotel met de gordijnen en deuren open!
- lekker in bed :|

Of ik betrapt ben:
Nee, maar heb wel een goede vriend die belde mij toen ik lekker opweg was met mijn meisie..
Heey, kun je ff de deur open doen?? Ehm.............|( 8P

Waar ik het nog wil doen:
- In de kleedhokjes
- winkel?:?
- Op de scoot
- In de auto (had er 1 maar niet aan toe gekomen8P)
- van alles wat ik tegen kom..
 
oh ik ben trouwens 1 keer betrapt maar toen had ik de deur wel op slot. toen klopte mn moeder op de deur.

3000 calorien verbrand je dan op zo'n moment en ik had 3 sec nodig om me aan te kleden


mijn 1e keer was nix bijzonders. ben nu 2 maanden bij een super lief meisje waar ik helemaal verliefd op ben en
ik heb het dus ook dat ik baal dat ik al zo ver ben gegaan met andere. omdat zij er nog niet aan toe is en ik rustig aan doe is het allemaal best raar. Maar ja als het er nu van zou komen,
dan zou et gewoon de 1e keer zijn dat het echt met zo'n verliefd gevoel erbij was.

trouwens in totaal met 5 verschillende meiden het gedaan.
 
Originally posted by Buubdaman
wtf hoe krijg je dat voor elkaar in zee, bij mij ging het echt super stroef door al dat water enzo (in bad dan)

klopt, kun je nagaan met zout water! je moet alles een keer proberen zullen we maar zeggen! 8)
 
ontmaagd door huidige vriendin op haar kamer, terwijl der ouders zaten beneden

was met de voetbal gezaagt en gebelesseerd geraakt.
me vriendin was toen bij me aan het kijken en ze ging mee naar de kleedkamer en toen in de does daar...
toen we net weer aangekleed waren was het rust...
kwam de rest van het team binnen.....

voor de rest niets....maar die pashokjes in winkels en zwembad ga ik toch ffs een keer uitproberen...
 
klinkt misschien stom maar ik verkies toch gewoon het bed. Geen gedoe van wildvreemden die ineens binnenkomen ofzo, lekker op je gemak :W

vreemde plaatsen:
1 keer in de wc op café ("de Weirdo's" voor de geïnteresseerden); veel te klein
1 keer in het zwembad; probeer onder water eens een vluggertje te doen; duurt uuuren, veels te weinig wrijving

edit: huisgenoten hun bedden of keukentafels vind ik niet echt 'gekke plekken'
 

Bij deze ga ik nooit meer in de weirdo's naar de wc!
 
ik ben ontmaagd door 2 lekkere dames in mijn bedje terwijl mijn ouders weg waren naar de ardennen ech t te relaxt 8P.

heb t ook nog met eentje gedaan in de bloemen corso tent (hele grote tent waar men een wagen bouwt van 14 m lang en 4 m breed en 7m hoog. neem een kijkje op www.oruva.nl

en met die zelvde ook nog een keer op het jaar feest van oruva in de bossen teerwijl ze ons kwijt waren.

achter in de bmw in een wat wij dachten afgelegen stuk van het industrie terijn, niet dus 1 auto kwam op de paralel weg voorbij en die andere reed langs ons af heel langzaam maja wel lijp.

andere bij oma in de schuur, het duurde oma op een gegeven moment iets te lang denk ik want ze kwam eem kijkje nemen gelukkig lulde ze zich er uit en poeierde oma af zonder mij gezien te hebben

en nog eentje achter de school op een parkeer terijntje maare da stelde neit zo veel voor.
 
Originally posted by psycho
Ok..hier mijn lijstje....

Tropicana: Bubbelbad,Onder een glijbaan,Kleedhokje 24(lekker ruim met tafeltje....


Ej dat kleedhokje ken ik ook....
In het bubbelbad hangen cams trouwens, niet echt ideaal dus vond ik.